به سایت آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب


هیجان بردن از سفر با کودک

چند روز قبل از گردش، نکات مهم مسافرت را به بچه ‌تان یاد بدهید

زمانی سخن از مسافرت به میان می‌آید اکثر پدر و مادرها به دلیل نگرانی

 و دشواری گردش با بچه، به جاهای نزدیک و داخل شهری راضی می گردند و

یا اصلا نمیروند! البته اگر مردم بدانند که با رعایت نکات ایمنی و غذایی آسان می‌توانند

سفری خاطره انگیز را با کودکان تجربه کنند، هم اکنون دست به کار می‌شوند و برای تعطیلاتشان برنامه می‌چینند.

10- اگر می‌خواهید با هواپیما به سفر بروید حتما قبل از آن با پرشک کودک‌تان مشورت کنید.

11- برای جلوگیری از گوش درد نوزاد در سفر‌های هوایی، باید تغذیه او را طوری تنظیم کنید که در زمان بلند شدن هواپیما و نشستن آن، کودک در حال خوردن خوراکی باشد. در نوزادان مکیدن شیر، فشار ناشی از تغییرات فشار هوا بر گوش‌های کودک را کم می‌کند.

12- فراموش نکنید که کودک یا نوزاد در هنگام بلند شدن و فرود هواپیما باید بیدار باشد و حالت درازکش هم نداشته باشد. پستانک دادن به نوزاد را در این مواقع فراموش کنید چرا که حتما باید خوراکی بخورد یا نوشیدنی بنوشد.

سفر رفتن,مسافرت رفتن،دانستنی های سفر

مراقب مکان‌هایی که به آنجا مسافرت می‌کنید و افرادی که ملاقات می‌کنید باشید

 
13- تا جایی که امکان دارد از پرواز‌های مستقیم استفاده نکنید چرا که نا آشنا بودن به محیط و وسایل جدید ممکن است روی خواب نوزادتان تاثیر بگذارد. اگر ناچار به این سفر هستید، پتو و تعدادی از اسباب‌بازی‌هایی که کودک‌تان با آنها آرام می‌شود را به همراه داشته باشید.

14- برای سرگرم شدن بچه‌ها در هواپیما مداد‌رنگی، کتاب‌های رنگ‌آمیزی و در صورت امکان یک دستگاه ویدیو‌پلیر به همراه چند فیلم مورد‌علاقه آنها را به همراه داشته باشید تا سرگرم شوند.

15- والدینی که نوزاد شیرخوار دارند بهتر است برای راحتی بیشتر، صندلی‌های کنار دیواره هواپیما را انتخاب کنند و فکر صندلی‌های کنار در خروجی اضطراری را از سرشان بیرون کنند!

16- اگر صندلی شما کنار پنجره هواپیما قرار گرفته بدانید شانس به شما رو کرده است! چون با نشان دادن مناظر طبیعی و آسمان و ابرها به راحتی می‌توانید دلبندتان را سرگرم کنید.

17- اجازه دهید تا کودک کیف یا کوله پشتی مخصوص خود را برای مسافرت داشته باشد و وسایلش را حمل کند. این کار حس بزرگ بودن به او می‌دهد و باعث می‌شود رفتار بهتری داشته باشد.

18- برای جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی و گوش درد کودک، هر یک ساعت، یک لیوان آب به او بدهید. می‌توانید از اسپری ضد التهاب بینی هم برای باز شدن مجاری تنفسی در زمان بلند شدن و نشستن هواپیما استفاده کنید.

 

19- اگر برای چند هفته به مسافرت می‌روید حتما کالسکه و یا کَریِر نوزاد را با خودتان همراه داشته باشید.

20- در هنگام  مسافرت با قطار، اگر فرزندتان کمتر از 3 ماه دارد با خیال راحت می‌توانید در روز مسافرت کنید اما اگر بزرگ‌تر است شب را برای مسافرت انتخاب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 47
تاریخ : سه شنبه 05 بهمن 1395 زمان : 12:27 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

خوردنی ها و نوشیدنی های باتاثیر در بهبود تورم

باتوجه به مطالعه جدید محققان دانشگاه ایالتی جورجیا، میکس ارگانیک (رسوراترول) که عمدتاً در مواد خوراکی پیدا می شود، به توقف التهاب در انسان کمک می کند.

 به گزارش مهر رسوراترول ترکیبی طبیعی می باشد که موجب تقویت حافظه شده و به جسم انسان کمک می رساند تا بر مشکلاتی مثل سرطان روده، سرطان ریه و آلزایمر فائق آید.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 75
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395 زمان : 14:14 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

وسیله ی بازسازی ال سی دی و تعمیر برد و ic ال سی دی lG

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 54
تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 زمان : 18:10 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)


این توصیه ها را برای سفر به بیرون از کشور در نظر قرار دهید

قبل از مسافرت، تلاش بکنید اطلاعات‌تان را در باره ی جایی كه قصد دارید به آن بروید را کامل کنید

  اکثر خانواده ها قصد دارند تا به دیدن از دوستان خارجی راهی شوند و

لااقل چند روزی در کنار عزیزان شان باشند. در این بین شاید برخی از والدین هم

 تصمیم بگیرند که ازجهت دیدار با فرزندان خارج نشین راهی سفر بشوند.

گاهی این اقامت ها به مدت کوتاه محدود می شود و البته گاهی هم چندین و چند ماه ادامه می یابد و احتمال دارد که به دلیل ارتباطات طولانی تنش و دلخوری هایی پیش بیاید. از این رو اگر برای ملاقات با فرزندان یا سایر افراد خانواده در فکر سفر هستید و تجربه کافی در مورد اقامت در کشورهای خارجی ندارید، توصیه می شود که این نکات را مد نظر قرار دهید.

1.  مدت اقامت‌تان را طولانی نكنید و اگر چنین برنامه‌ای دارید، برای داشتن مسكن جداگانه اقدام كنید. اگر برای اجاره مسكن مشكل مالی دارید چاره‌ای نیست جز اینكه مدت اقامت را كوتاه‌مدت در نظر بگیرید.

2.  قبل از سفر نزد پزشك بروید و داروهای لازم را از داروخانه بگیرید چون اگر در سفر خارج از كشور دارویی را تمام كنید هیچ داروخانه‌ای بدون نسخه به شما دارو نمی‌فروشد. حتما قرص‌ها را بشمارید و كمی هم داروی اضافه‌تر همراه‌تان باشد.

3. حتما كتاب زیاد بخوانید و سعی كنید اطلاعات‌تان را در مورد كشوری كه به آن سفر كرده‌اید و بستگان‌تان در آن اقامت دارند، بالا ببرید. به اخبار روز توجه داشته باشید و در جریان تحولات و موضوعات اطراف‌تان قرار بگیرید.

4. نكات منفی و غمگین زندگی‌تان را به همراه خود به خانه دیگران نبرید. غر نزنید. خیلی اظهارنظر نكنید. برای پر كردن اوقات فراغت خاطره بنویسید.

5. گوش‌هایتان را روی خیلی از مسائل ببندید. رازهای كوچك را از این خانه به آن خانه نبرید. در مسائل خانوادگی فرزندان‌تان دخالت نكنید. حتما عروس‌ را به چشم دختر و داماد را به چشم پسرتان ببینید. از جوان‌ها توقع نداشته باشید زودتر از موعد تجربه كافی داشته باشند. قبول كنید كه دنیا تفاوت كرده است.


6. برنامه‌ای برای پیاده‌روی روزانه داشته باشید و از هوای آزاد و تازه استفاده كنید.

سفر به خارج از کشور,سفر های خارجهبر

هنکام سفر, برنامه‌ای برای پیاده‌روی روزانه داشته باشید و از هوای آزاد و تازه استفاده كنید

 
7. در صورت امكان شیك و تمیز‌تر از قبل باشید. بستگان دوست دارند شما را سرحال، مرتب و شادتر از قبل ببینند.

8. آب زیاد بنوشید چون به شادابی شما كمك می‌كند. در هر خانه‌ای پارچ آب در نزدیكی خودتان داشته باشید و آن را مورد استفاده شخصی قرار دهید.


9. در طول روز طوری برنامه‌ریزی كنید كه زیاد در دست و پای بستگان تان نباشید و خودتان برنامه‌ای مستقل ترتیب دهید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1395 زمان : 13:51 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

نکاتی که باید در باره ی تور شهر مذهبی مشهد بدانید

توصیه هایی که باید در باره ی سفربه مشهد بدانید

شهر مقدس مشهد بزرگ شهری در ناحیه شمال شرقی کشورایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد که در زمان افشاریان میانه  دولتایران می بوده. این منطقه دومین شهر پهناور  کشورایران بعد ازشهر تهران و نیز دومین شهر جهان در جذب گردشگر مذهبی به شمار می اید به همین دلیل تور مشهد ازجمله از پر طرفدارترین تورهای  دولتایران است.


تور فوق العاده مشهد مقدس:

 
شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 میلیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

در تور مشهد مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر حرم امام رضا به مکان‌های دیدنی دیگر هم رفته و از آن‌ها لذت ببرند. بسیاری از گردشگران مشهد فقط از چند جای محدود دیدن می کنند این در حالی است که مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است.

 

از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا، مسجد گوهرشاد، مسجد هفتادو دوتن، مصلی طرق، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و ... نام برد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه می باشند.


تور مشهد در چهار فصل به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. با این شرایط مسافران تور مشهد میتوانند با توجه به خواسته و شرایط در هر زمانی که می توانند با انتخاب یکی از تورهای مشهد سفری آرام و راحت داشته باشند.


جداول ذیل شامل جدیدترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی مشهد مقدس می باشد که افراد میتوانند تور مشهد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

تورهای خاص و ویژه مشهد:
تور مشهد,تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد زمینی  تور مشهد با قطار,تور مشهد,تور مشهد لحظه اخری  تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد,تور مشهد زمینی  قیمت تور مشهد,تور مشهد مقدس,تور مشهد با هواپیما  قیمت تور مشهد,تور مشهد ارزان قیمت,تور مشهد لحظه اخری

نوع تور مشهد
 


توضيحات مربوط به تور مشهد:

تور چارتری مشهد:

اصولا ”پروازهایی چارتر هستند که توسط یک ارگان، سازمان، شرکت و . . . به اجاره در بیایند و کادر آن ارگان را از مکانی به مکان دیگر به صورت پرواز چه یک طرفه و چه رفت و برگشت با قرار دادی مدت دار با یک ایرلاین انجام دهند.

 

تور لحظه آخری مشهد:

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

تور با امکانات ویژه مشهد:
تور با امکانات ویژه به توری اطلاق میگردد که در آن آژانس برگزارکننده تور علاوه بر خدمات اصلی اقدام به ارائه خدماتی ویژه در طی سفر به مسافران می نماید. امکاناتی از قبیل هتل ویژه،ترانسفر ویژه و...

* برای مشاهده قیمت های تور مشهد میتوانید بر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 72
تاریخ : پنجشنبه 11 آذر 1395 زمان : 11:57 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

آنچه که باید در مورد تور شهر مذهبی مشهد بدانید

نکاتی که می بایست در مورد سفربه مشهد بدانید

شهر مذهبی مشهد بزرگ شهری در قسمت شمال شرقی دولتایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد که در زمان افشاریان میانه  کشورایران بوده است. این منطقه دومین منطقه پهناور  کشورایران بعد ازشهر تهران و همچنین دومین منطقه دنیا در جذب توریست مذهبی به حساب می اید به همین علت تور مشهد ازجمله از پر طرفدارترین تورهای  کشورایران است.


تور فوق العاده مشهد مقدس:

 
شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 میلیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

در تور مشهد مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر حرم امام رضا به مکان‌های دیدنی دیگر هم رفته و از آن‌ها لذت ببرند. بسیاری از گردشگران مشهد فقط از چند جای محدود دیدن می کنند این در حالی است که مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است.

 

از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا، مسجد گوهرشاد، مسجد هفتادو دوتن، مصلی طرق، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و ... نام برد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه می باشند.


تور مشهد در چهار فصل به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. با این شرایط مسافران تور مشهد میتوانند با توجه به خواسته و شرایط در هر زمانی که می توانند با انتخاب یکی از تورهای مشهد سفری آرام و راحت داشته باشند.


جداول ذیل شامل جدیدترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی مشهد مقدس می باشد که افراد میتوانند تور مشهد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

تورهای خاص و ویژه مشهد:
تور مشهد,تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد زمینی  تور مشهد با قطار,تور مشهد,تور مشهد لحظه اخری  تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد,تور مشهد زمینی  قیمت تور مشهد,تور مشهد مقدس,تور مشهد با هواپیما  قیمت تور مشهد,تور مشهد ارزان قیمت,تور مشهد لحظه اخری

نوع تور مشهد
 


توضيحات مربوط به تور مشهد:

تور چارتری مشهد:

اصولا ”پروازهایی چارتر هستند که توسط یک ارگان، سازمان، شرکت و . . . به اجاره در بیایند و کادر آن ارگان را از مکانی به مکان دیگر به صورت پرواز چه یک طرفه و چه رفت و برگشت با قرار دادی مدت دار با یک ایرلاین انجام دهند.

 

تور لحظه آخری مشهد:

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

تور با امکانات ویژه مشهد:
تور با امکانات ویژه به توری اطلاق میگردد که در آن آژانس برگزارکننده تور علاوه بر خدمات اصلی اقدام به ارائه خدماتی ویژه در طی سفر به مسافران می نماید. امکاناتی از قبیل هتل ویژه،ترانسفر ویژه و...

* برای مشاهده قیمت های تور مشهد میتوانید بر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 73
تاریخ : شنبه 06 آذر 1395 زمان : 11:20 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

به چه طریق ازگوشی به شکل درست استفاده کنیم


تلفن همراه ابزاری می باشد برای فرستادن و گرفتن تماس تلفنی از طریق موج های رادیویی در پهنای

زیاد جغرافیایی. هدف از تلفن همراه یا تلفن سلولی وسیله‌ای می باشد که برای متصل شدن به شبکهٔ ت

لفن همراه استفاده می گردد. این ابزار اولین بار ازطریق شرکت آمریکایی موتورولا در زمان سهآوریل ۱۹۷۳ با جرمی حدود به یک کیلوگرم تولید شد. موبایل نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
طبق آخرین آمار جهانی (در تاریخ اول سپتامبر 2015) تعداد مشترکان تلفن همراه 7.2 میلیارد نفر برآورد شده که البته رقم واقعی افراد 4.9 میلیارد نفر است زیرا بعضی افراد بیش از چند خط و اشتراک دارند. تعداد گوشی های فروخته شده در بازه زمانی نیمه دوم سال 2015 نیز 340 میلیون دستگاه اعلام شده که 45 درصد آن را اسمارت فون ها تشکیل می دهد.[۱]

در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رود و برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند. از سیستم‌عامل‌های معروف برای تلفن همراه، می‌توان به اندروید، آی‌اواس و ویندوز فون اشاره کرد.

آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
آشنایی با رشته تعمیرات موبایل
 فراگيرترين تجهيزات بکار گرفته شده ،در عصر اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه است . با توجه به پيشرفت روزافزون تکنولوژی فراگرفتن مهارتهای لازم در بکارگيری اين وسيله کار آمد ضروری و اجتناب ناپذير است .





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 64
تاریخ : دوشنبه 01 آذر 1395 زمان : 17:56 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

دانستنی هایی در زمینه ی بلیط هواپیمــا در آخرین زمان‏


بهای تیکت چارتر در تایم های مختلف و باتوجه به موقیت چارتر کننده دگرگون می شود

 

 قصد داریم برای افرادی پیام بدهیم که چه به طور عمد و چه غیر عمد، خیلی باتاخیر قصد به خرید بلیت هواپیما می گیرند. اگر جزو این مجموعه انسان ها نیستید زیاد به خودتان نبالید. شاید همین سفر آینده تان بی اگاهی پیش بیاید و لازم باشد خیلی سریع بلیت پرواز بخرید. در بیشتر مواقع نمی توانید بلیتی را با قیمت رسمی پیدا کنید؛ چه انتظاری دارید، وقتی یک روز قبل از سفر برای خرید بلیت اقدام می کنید، طبیعی است که به راحتی نمی توانید بلیت بخرید. پس باید بروید سراغ بلیت های چارتری؛ بلیت هایی که به بلیت های ارزان قیمت شهره هستند.

 اما گاهی این حرف درست است و گاهی هم نه. می خواهیم امروز به بلیت های چارتر بپردازیم. اینکه اصلا به چه نوع بلیتی می گویند چارتر، چطور باید این بلیت ها را خرید، خرید یک بلیت چارتر در چه روزی یا چه ساعتی راحت تر است و ...

خرید بلیت های چارتر لم دارد. باید چند بار از آنها خرید کنید تا بالاخره دست تان بیاید که بهترین لحظات خرید بلیت هواپیما چه زمانی است یا اصلا باید از کدام سایت خرید کرد و چه سایت هایی را کنار گذاشت.فقط به یکی از این لم ها اشاره کنیم تا ببینید حرفه ای های عرصه خلید بلیت چارتر به چه چیزهایی توجه نمی کنند. همین را داشته باید که فقط تا دو ساعت قبل از پرواز می توانید بلیت بخرید و یک ثانیه دیر کنید، مثل دو هفته پیش که یکی از اعضای سرویس راهنمای بازار، بلیت ارزان قیمت خود را از دست داد، ناکام می مانید. بقیه این داستان را در گزارش ما از بازار بلیت چارتر هواپیما بخوانید.

چارتر را به بلیت می گویند یا هواپیما؟
بلیت چارتر توسط بعضی از شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی فروخته می شود. بعضی از آژانس های مسافرتی سالانه یا برای مدتی معین تمام یا بخشی از صندلی های بعضی مسیرهای هوایی را از شرکت های هواپیمایی اجاره می کنند و بلیت این پروازها را به مسافران آن مسیرها می فروشند.

در این حالت به این آژانس ها «چارترکننده» می گویند و به شرکت هواپیمایی (ایرلاینی) که تمام یا بخشی از صندلی های پروازش را اجاره می دهد، «چارتر شونده» می گویند. در این شرایط، بلیت را مستقیم از هواپیمایی نمی خرید، بلکه از آژانس چارتر کننده خریداری می کنید و بهای بلیت چارتر را هم نه شرکت هواپیمایی، بلکه آژانس چارتر کننده تعیین می کند.

گروهی از مسافران هوایی که به بلیت چارتر نیاز دارند
در روزها و تعطیلات عادی، معمولا مسافران، تکراری هستند. مثلا افرادی هستند که همیشه اول هفته برای کار خود به شهرستان های بزرگ می روند و چهارشنبه شب یا پنجشنبه وقتی کارشان تمام می شود به شهرستان محل زندگی خانواده خود باز می گردند. آنها مسافران همیشگی ایرلاین ها هستند. این افراد در رفت و آمد خود خیلی به مناسبت ها و تعطیلات نگاه نمی کنند.

 بنابراین تعداد سفرهای هوایی در هفته ها و روزهای عادی سال، تعداد مشخصی است اما وقتی تعطیلاتی سر می رسد و مسافران زیاد می شوند، گاهی مواقع تعداد پروازها به اندازه تعداد مسافران نیست. بنابراین کمبود بلیت پیش می آید. آژانس های گردشگری هوشیاری به خرج می دهند و بلیت های ایرلاین ها را از قبل اجاره می کنند و به مسافرانی که تازه می خواهند دو سه روز قبل از سفر خود، بلیت بخرند، می فروشند.

ایامی که بلیت گران می شود
بهای بلیت چارتر در زمان های متفاوت و بسته به شرایط چارتر کننده تغییر می کند. بعضی از مسیرهای پروازی در مناسبت ها و مقاطع زمانی خاص مثلا عید نوروز یا فصل تابستان پرتردد می شوند. نکته مهمی که درباره بلیت چارتر باید بدانید این است که فرقی نمی کند در کدام مقطع از تقویم گردشگری باشید، تحت هر شرایطی اگر پرواز چارتر خالی بماند، هزینه خالی بودن پرواز را آژانس چارتر کننده متحمل خواهد شد.

به همین دلیل هم در شرایط زمانی متفاوت، بهای چارتر تغییر می کند. گاهی اوقات هر چه به زمان پرواز نزدیک تر بوشیم، بهای بلیت چارتر پایین تر می آید. بعدا برای تان توضیح خواهیم داد که چگونه یک بلیت چارتر را با بهترین قیمت ممکن بخرید.

بلیت های چارتر, قیمت بلیت چارتر

تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند


قیمت بلیت چارتر ساعت به ساعت فرق دارد
مزیت بزرگ بلیت چارتر در متغیر بودن بهای بلیت است. آژانس ها مجبورند برای به دست آوردن هزینه های چارترشان، به هر ترتیب که شده بلیت های شان را بفروشند، به همین دلیل گاهی می توانید در فصل های کم سفر، بلیت هایی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. مثلا در اسفند ماه که بیشتر مردم مشغول تدارک دیدن برای سال جدید و تمیزکاری و خریدهای عید نوروزند، یکی از بهترین زمان ها برای بلیت چارتر کیش است. در عوض اگر تا شب عید نوروز یا شب هر تعطیلی دست دست کنید، باید بلیت چارتر را به قیمت بالایی بخرید؛ قیمتی که گاهی مواقع از قیمت رسمی آن مسیر پروازی هم بیشتر است.

تور لحظه آخری یعنی چه؟
تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند. آژانسی که پرواز یا هتل را چارتر کرده است، نمی خواهد تحت هیچ شرایطی صندلی های هواپیما یا اتاق های هتلی که اجاره کرده خالی بماند، بنابراین به اصطلاح قیمت را پایین می آورد تا مشتری ترغیب شود تور را بخرد. اتفاقا این یک معامله برد – برد است، هم چارتر کننده ضرر نمی کند و هم این که مسافر، بلیت چارتر یا تور را با هزینه بسیار مناسب پیدا می کند.

دو عیب بزرگ بلیت چارتر
برخلاف بلیت سیستمی، شما نمی توانید بلیت چارتر را به راحتی استرداد کنید یا تاریخ آن را تغییر دهید. در پروازهای چارتر یا امکان برگرداندن بلیت را ندارید یا اگر در بعضی شرایط این امکان را داشته باشید که بلیت چارتر را پس بدهید، میزان جریمه لغو کردن بلیت بسیار بالا است و گاهی معادل هزینه خود بلیت تمام می شود. یعنی مثلا اگر به هر دلیلی بلیت چارتر را لغو کنید، ممکن است آژانس تمامی پولی را که برای بلیت پرداخته اید، برای خودش نگه دارد.

دیگر این که درست است شما از آژانس، بلیت چارتر می خرید اما اگر مشکلی در پروازتان به وجود بیاید، مثلا اگر پروازتان تاخیر داشته باشد، بارتان گم شود، پروازتان لغو شود و ... مسئولیت این مشکلات بر عهده شرکت های هواپیمایی است و آژانس چارتر کننده به شما خدمات خاصی نمی دهد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 63
تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1395 زمان : 11:41 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

چگونه با گلدان های رنگارنگ اتاق خودرادل باز کنیم


بزرگترین مراکز جست وجو در دنیا حضور در طبیعت را دلیلی کارآمد در بهبود استرس، افزایش آرامش می‌شناسند و زندگی در فضای سبز را در دنیای کامپیوتری و به روز کنونی، از بهترین روش های درمان از ابتلا به مریضی‌های گوناگون برمیشمارند. همین نتایج علمی بهترین دلیل برای ماست که در این روزها وقت بیشتری را صرف نگهداری و مراقبت از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی و خانگی کنیم و بیشتر از همیشه از انرژی‌ها و فواید آن بهره‌مند شوید.

خنده را به خانه بیاورید
با قرار دادن برخی از گیاهان و گل‌های آپارتمانی که برگ‌های گرد دارند و رنگ آنها میان طیف‌های خاکستری، آبی و حتی مشکی در نوسان است، می‌توانید سلامت را به خانه بیاورید. این گل‌ها علاوه بر آنکه می‌توانند حس شادابی و نشاط را به اطرافیان خود بدهند، تاثیر زیادی در افزایش مثبت‌اندیشی افراد خانواده هم دارند. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این گیاهان وجود دارد این است که باید این گل‌ها نزدیک به پنجره و در نورگیرترین بخش خانه قرار داشته باشند تا شما بتوانيد بیشتر از فواید آنها بهره ببريد.

 

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


گل‌ها را کجا بگذارید؟
ضلع شرقی خانه بهترین فضا برای نگهداری از گیاهان و گل‌های آپارتمانی است. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی از آنجا که خورشید از مشرق طلوع می‌کند، قرار دادن گیاهان می‌تواند مناسب‌ترین مکان برای آنها باشد. به این ترتیب گیاهان نور و انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و ماندگاری بهتری خواهند داشت. ضمن آنکه با دریافت نور آفتاب، انرژی بیشتری در فضای خانه به وجود خواهند آورد که در دور کردن و از بین بردن انرژی‌های منفی و مخرب در محیط زندگی بسیار موثر است.

دیوارتان را طبیعی کنید
 انتخاب رنگ زرد، سبز یا قهوه‌ای برای ضلعی از خانه که تصمیم دارید گیاهان و گل‌های آپارتمانی را در آن نگهداری کنید از 2 نظر اهمیت دارد. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی قرار گرفتن گل‌ها و گیاهان در مجاورت این ترکیب رنگی می‌تواند هارمونی بسیار خوب و انرژی بخشی را درفضای خانه به وجود آورد. فضایی که یادآور طبیعت بکر و زیبای جنگل است و تماشای آن در طول روزهای نوروز به ویژه برای خانواده‌هایی که تصمیم به سفر ندارند و قصد دارند در این روزها در منزل استراحت کنند و به دید و بازدید با اعضای فامیل بپردازند، بسیار مسرت بخش است. توصیه ما به شما این است که تا حد امکان از رنگ سبز یا زرد برای پوشش دیوار استفاده کنید و در صورت نیاز از صندلی یا مبلمان چوبی یا پارکت‌های قهوه ای رنگ برای افزایش هارمونی و زیبایی ضلعی که گیاهان را در آن قرار می‌دهید، بهره بگیرید.

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


این گیاهان آرامتان می‌کند
استفاده از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی علاوه بر آنکه زیبایی و طراوت خانه را چند برابر می‌کند بلکه می‌تواند در پاکسازی محیط زندگی، متعادل‌سازی انرژی‌ها و افزایش اعضای خانواده کمک کند. به شرط آنکه هنگام انتخاب گل و گیاه آپارتمانی سراغ آنهایی بروید که برگ‌های گرد دارند و زاویه در گلبرگ‌ها و برگ‌های آنها کمتر دیده می‌شود. این گیاهان هم زیباتر هستند و هم در مقایسه با برگ‌های نوک تیز و پرزاویه اثرگذاری بیشتری بر محیط و متعادل سازی انرژی‌ها دارند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 73
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 9:47 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

 کوچکترین دیتا پروژکتور جیبی تولید شد

کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی و باتوانایی جابجایی دنیا با وزن ۳۰۷ گرم ازطریق شرکت تایوانی تولید شد.

به گفته مهر، ویدئوپروژکتور جیبی ZenBeam E۱ با بهره مندی از رابط HDMI/MHL و طراحی بسیار کوچک خود، وفق کلی با همه دستگاهها و توانایی جابجایی را برای تمامی کسانی که نیاز به نشان دادن تصویر در بهدهای خیلی بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 52
تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1395 زمان : 9:43 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 24


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 11
آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 16
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 463
بازدید سال : 4,841
بازدید کلی : 31,505

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به کانادا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکوراسیون و دکور اتاق خواب و... در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج, تشریفات مجالس ,آتلیه و غیره ارائه میشود.