به سایت آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

معارفه روش های آموزشگاه آموزش تولید محتوا به سادگی

اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور می‌کند به احتمال زیاد تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا در ذهن ما نقش می‌بندد تولید محتوا از نوع متن و نوشته است. آیا واقعاً همینطور است و محتوا صرفاً به تولید و تولید نیز صرفاً به محتوای متنی ختم می‌شود؟

تولید محتوا چیست؟ امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که وبلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

حال با وجود تمام این نظریه ها تلاش ما براین است که بهترین آموزش برای تولید محتوا و یا بهترین آموزشگاه محتوا نویسی را برای شما معرفی کنیم.

حتما از خود میپرسید تا بحال کسی توانسته با این دوره ها متخصص شود یا بتواند به خواسته خود در محتوا نویسی برسد؟بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک کارگاه کاملا کاربردی برگزار کنیم شرکت داده پردازان ایفانت باند برند آموزشگاه تولید محتوا لرنووب یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید محتوا و سئو در ایران اقدام به برگزاری دوره های تخصصی محتوا نویسی کرده که کاملا کاربردی و براساس متد روز دنیامی باشد.

 

 

امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی افراد بیشتری دست به تولید محتوا میزنند.

تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

یکی ازسختی های کار های این وبلاگ نویسان ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می باشد.

اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.

هدف ما ازاینن مقاله دادن راهکار مناسب  برای تولید محتوای مناسب و مرتبط بود و برای رعایت آن چه مواردی را رعایت کرد.

تولید محتوا یکی از شغل های پر طرفدار این روزهای اینترنت است . پس از فراگیر شدن کسب و کارهای اینترتنی و پس از آنکه صاحبان کسب و کار به اهمیت محتوا پی بردند نیاز به نیروی تولید محتوا بسیار احساس شد  .
شما می توانید در محتوا نویسی بصورت کارمندی یا آزاد کاری مشغول به کار شوید حتی با ایجاد محتوای جذاب برای خودتان یک درآمد خوب ایجاد کنید .
از مشاغل این تخصص می توان به گزینه های زیر اشاره کرد
 
کارمند تولید محتوا در یک شرکت
محتوا نویس آزاد کار و پروژه ای
مشاور تولید محتوا
کارشناس یا استراتژیست محتوا
مدرس محتوا
محتوا نویسی شخصی و کسب درآمد از طریق جذب بازدید
و ...









لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب آشنایی می توانید به  دوره آموزش محتوا نویسی رجوع کنید .

برای فراگیری منتوسفررجوع کنید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آموزش محتوا نویسی , آموزش تولید محتوا , تولید محتوا ,
بازدید : 86
تاریخ : یکشنبه 10 اسفند 1399 زمان : 11:01 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

آشنایی بروزترین فروشگاه فروش تشک تضمینی

 

هموطنان گرامی ، فروشگاه تشک  ابر خواب  با چندین سال سابقه در زمینه فروش تشک های مناسب و  استاندارد بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان  و استاندارد .

تشک مموری فوم دار

مموری فوم در واقع ماده‌ای است که سازمان فضانوردی آمریکا با هدف محافظت از وضعیت جسمانی مسافران ایستگاه فضایی اختراع کرد. این ماده از ترکیب پلی اورتان، لاتکس و … ساخته می‌شود. سالها بعد برخی از افراد، این ماده را در صنایع مختلف مانند تجهیزات پزشکی،ورزشی و ساخت تشک‌ به کار گرفتند. از محاسن مموری فوم دار یا فوم هوشمند این است که این ماده به دما و وزن بدن حساس بوده و به تناسب آن تغییر می‌کند. هنگام خواب، برخی از نقاط بدن از تشک فاصله دارد و همین مسئله‌ سبب فشار بر دیگر نقاط بدن می‌شود. به عنوان مثال فاصله گودی کمر تا تشک سبب فشار بر کمر می‌شود، اما در تشک‌های مموری فوم دار این نقاط پر می‌شود که درمان موثری برای درد‌های استخوانی می‌باشد.


تشک طبی – فنری

هر یک از تشک‌های فنری و طبی دارای معایب خاصی هستند. تولیدکنندگان این تشک‌‌ها با جمع آوری محاسن هر دو تشک به ساخت تشک‌ طبی فنری دست یافتند در این نوع تشک، از اسفنج‌ با چگالی بالا و برای اجتناب از سفتی آن از فنر‌های متصل فشرده استفاده می‌کنند. از آنجا که به لحاظ پزشکی تشک انسان باید در حالت میانه باشد و هم آنقدر سفت باشد که انحنای ستون فقرات حفظ شود و هم نرم و راحت باشد تا به کمر فرد آسیبی وارد نسازد. تشک‌های طبی – فنری بهترین انتخاب، برای حفظ سلامت فرد می‌باشد.


تشک آبی

کاربرد اصلی تشک آبی اغلب برای تفریح و پیک نیک قابل استفاده است. البته برخی از افراد این تشک را مملو از آب گرم می‌کنند و به عنوان یک راه درمانی از آن استفاده می‌کنند. یکی از محاسن تشک‌های بادی و آبی این است که در سفر، به راحتی قابل حمل و نقل می‌باشد و بزرگ‌ترین عیب تشک‌های بادی و آبی احتمال سوراخ شدن آن است.


پیشنهاد توکامگ

مجله مبلمان و دکوراسیون توکامگ با ارائه این راهنمای خرید تشک به شما کمک می‌کند تا بهترین تشک را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. یکی از مسائل بسیار مهمی که در هنگام خرید تشک باید مد نظر قرار دهید میزان انعطاف پذیری تشک است. برای یک خواب سالم و به دور از درد‌های استخوانی، باید طوری بخوابید که انگار ایستاده‌اید. برای پیشگیری از کمر درد، سعی کنید از تشک‌هایی استفاده کنید که تمام انحنا‌ی ستون فقرات شما را بپوشاند. از همین رو بهترین و پر هزینه‌ترین انتخاب برای شما تشک‌های مموری فوم دار است، اما به دلیل گران بودن این تشک اغلب افراد از خرید آن منصرف می‌شوند. بعد از تشک مموری فوم، تشک‌های فنری منفصل (پاکتی) بهترین انتخاب است.


نکات مهم در خرید تشک که بایستی رعایت شوند

در این بخش از راهنمای خرید تشک به نکاتی اشاره می‌کنیم که باید در هنگام خرید باید مد نظر قرار دهید.

فروشگاه تشک ابر خواب ، خواب خوبی را برای شما آرزومند است .

جهت فراگیری می توانید به  فروش تشک  مراجعه کنید .

برای معارفه فروش تشک وارد شوید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تشک , خرید تشک , فروش تشک ,
بازدید : 106
تاریخ : دوشنبه 04 اسفند 1399 زمان : 11:09 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

آشنایی بروزترین فروشگاه فروش تشک تضمینی

 

بازدیدکنندگان گرامی ، فروشگاه تشک  ابر خواب  با چندین سال سابقه در زمینه فروش تشک های مناسب و  استاندارد بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان  و استاندارد .

تشک طبی

امروزه شایع شدن بیماری‌هایی مانند کمر درد و پادرد سبب شده تا اغلب افراد به تشک طبی روی بیاورند. تشک‌های طبی سفت بوده و عده‌ای بر این باورند که سفت بودن تشک، به پیشگیری یا درمان کمر درد کمک می‌کند که این مسئله از نظر علمی ثابت نشده است. تشک‌ طبی از جنس یونولیت می‌باشد و همانند تشک‌های بیمارستانی، سفت و سبک است. البته برخی از تولیدکنندگان این تشک‌ها را از جنس اسفنج می‌سازند و بدیهی است جنس اسفنجی تشک‌های طبی از بقیه جنس‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد.


تشک فنری

در این بخش از راهنمای خرید تشک خوب اطلاعاتی راجع به تشک‌های فنری ارائه می‌کنیم. از بین انواع تشک‌های مختلف، تشک فنری، پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین نوع آن‌ها می‌باشد. همانطور که از نام تشک فنری پیداست در ساخت آن از فنر‌هایی به ضخامت دو سانتی متر استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین محاسن انتخاب تشک‌های فنری این است که هر فرد با هر میزان درآمد، قدرت انتخاب فراوانی دارد. تشک فنری از نظر شکل به کارگیری فنر‌ها به دو نوع منفصل و متصل تقسیم می‌شود.


تشک‌ با فنر‌های منفصل (Pocket Spring)

اگر درجستجوی تشکی هستید که بدون ایجاد صدا و لرزش، خوابی آرام را تجربه کنید، پیشنهاد توکامگ به شما تشک‌ با فنر منفصل است. استفاده از فنر‌های منفصل سبب می‌شود تا فنر‌ها، جدا جدا حرکت کرده و انعطاف‌پذیری آنها افزایش یابد. در این حالت، با فشار نقاط مختلف بدن در هنگام غلتیدن، تشک نیز با بدن مطابقت پیدا می‌کند. ساختار داخلی تشک‌های پاکتی به این شکل است که هریک از فنر‌ها را به صورت مستقل در داخل یک پاکت قرار می‌دهند و در کنار یکدیگر می‌چینند.


تعداد فنر‌های به کار رفته در یک تشک حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۲۰۰۰ پاکت است. بدیهی است هرچه تعداد پاکت‌های فنری بیشتر باشد راحتی آن نیز به نسبت بیشتر خواهد بود و به همین نسبت قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. البته نکته مهمی که بهتر است مد نظر قرار دهید این است که کیفیت تشک‌های‌ فنری منفصل حتی با حداقل تعداد، با تشک‌های فنری متصل قابل مقایسه نیست. برخی تولیدکنندگان از طریق به کارگیری فنر‌های کوچک، فنر‌های معلق یا با استفاده از فنربندی‌‌های دو لایه تعداد فنر‌ها را افزایش می‌دهند. اگر هنگام خرید با این مورد مواجه شدید بهتر است کمی درباره نحوه ساخت فنر‌ها تحقیق کنید.


تشک با فنر‌های متصل (Bonell)

در این قسمت از راهنمای خرید یک تشک مناسب برای خوابی آرام، به معرفی یکی از قدیمی‌ترین و پرمصرف‌ترین تشک‌های فنری می‌پردازیم در تشک‌های با فنرهای متصل یا بونل، از فنر‌های کربنی استفاده می‌کنند و آن‌ها را به شکل یک ساختمان بهم پیوسته در می‌آورند و با استفاده از یک سیم مسی محکم برای حفظ شکل آن‌ها را تقویت می‌کنند. اغلب کسانی که از تشک‌های فنر متصل استفاده می‌کنند از سه ویژگی این تشک‌ها ناراضی هستند اول به دلیل اینکه در این تشک‌ها از کفپوش‌های کمی استفاده می‌شود. دوم اینکه در ساختار این تشک‌ها همه اجزاء بهم گره خورده‌ و با ایجاد یک حرکت در یک طرف تشک، می‌توانید تاثیر آن را در طرف دیگر حس کنید. سوم اینکه وقتی دو نفر که روی این تشک‌ها خوابیده‌اند به هم نزدیک می‌شوند وسط تشک مانند یک گودال فرو می‌رود. توکامگ به شما پیشنهاد می‌کند اگر برای انتخاب یک تشک مناسب، مشکل مالی ندارید سعی کنید از خرید تشک‌های فنر متصل اجتناب کنید.

فروشگاه تشک ابر خواب ، خواب خوبی را برای شما آرزومند است .


جهت معرفی می توانید به  قیمت تشک رجوع کنید .

جهت آشنایی http://moshaverehkala.blog.ir/1399/11/10/راهنمای-خرید-تشک مراجعه کنید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تشک , خرید تشک , فروش تشک ,
بازدید : 92
تاریخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 زمان : 15:08 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

شناخت مدل های کلاس آموزش طراحی سایتبا ضمانت

 

عزیزان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



پس از پایان دوره یک وب سایت توسط خود شما طراحی میشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این وب سایت را به صورت کامل راه اندازی نمائید.

چگونه در وبلاگ خود عکس بگذاریم ؟

برای اینکه بتوانید در وبلاگ خود عکسی قرار دهید که نمایش داده شود این عکس باید در اینترنت موجود باشد . بنابراین نمی توانید عکسی که در کامپیوتر خودتان است همینطوری در وبلاگ نمایش دهید . اول باید عکس را از کامپیوتر خود در اینترنت قرار دهید سپاس آن را در وبلاگ خود نمایش دهید .

راه اول :

عکسی که میخواهید در وبلاگ قرار دهید در کامپیوترتان نیست و در اینترنت است .

مثلامی خواهید یک عکس دوچرخه در وبلاگ بگذارید .

در گوگل دوچرخه را سرچ کنید عکس مورد نظر را انتخاب کنید روی عکس کلیک کنید وقتی عکس بزرگ شد و کامل باز شد آدرس عکس را از بالای مرورگر بردارید .

معمولا به این شکل است .

حال براحتی از قسمت درج تصویر وبلاگ خود این آدرس را ثبت می کنید و تصویر در وبلاگتان به نمایش در می آید .

حالت دوم : ب) عكس های داخل كامپیوتر خودتان:

در مورد عكس های شخصی خودتان كه می خواهید آنها را در وبلاگ قرار بدهید، بایستی ابتدا آنها را به داخل یك سایت منتقل کنید. (اصطلاحا Upload كردن تصویر می گویند) و بعد از اینکه عکس مورد نظرتان به سایت منتقل گردید آن سایت میزبان عکس شما می شود! و حالا شما می توانید عکس تان را در سایت میزبان مشاهده نمایید و لذا می توانید آدرس آن را (بعد از انتقال به سایت میزبان) به شرحی که در بند الف ذکر شد به دست آورده و آن را در وبلاگتان استفلاده کنید و یا آن را با Internet Explorer ببینید و یا آدرسش را به دوستانتان بدهید.

است که گذاشتن عکس در آن رایگان بوده و نیازی به ثبت نام هم ندارد و به راحتی می توانید عکس های داخل کامپیوترتان را در آن Upload کنید.

است.
برای استفاده از این سایت باید در آن ثبت نام کنید. توجه کنید که در این سایت و سایت های مشابه که برای دیدن عکس ها لازم به ثبت نام و دادن پسورد است، بعد از انتقال عکستان به سایت مذکور (Upload)، باید عکس تان را share هم بکنید که در این صورت به فرمت shared to evreyone در می آید.

این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که همواره عکس هایی را که می خواهید در وبلاگ قرار دهید، باید بتوانید در Internet Explorerتان ببینید. در سایت هایی که گذاشتن عکس در آنها نیاز به دادن رمز و شناسه ورودی است (مثل sharemation.com) بعد از log out هم باید بتوانید با Refresh ، مجددا عکستان را ببینید.


در اینجا نحوه درج عکس در وبلاگ برای هر دو حالت آمده است. ابتدا حالتی که عکس متعلق به یک وب سایت خاصی است و حالت دوم مربوط به زمانی است که عکس در کامپیوتر خودتان است :
الف) عكس های موجود در یك سایت :

این گونه عكس ها را در هر زمان و از طریق اتصال به اینترنت می توان مشاهده کرد. مثل عکس هایی که در صفحات مختلف مشاهده می کنید. کافی است آدرس دقیق عکس را بدانید و آن آدرس را در Internet Explorer خودتان تایپ کنید تا بتوانید عکس مورد نظرتان را ببینید و یا اینکه از طریق جستجو و گشتن در سایت ها، آن را به دست آورید. البته در بعضی از سایت ها امکان قرار دادن عکس با پسورد وجود دارد. برای دیدن این گونه عکس ها باید پسورد یا رمز مورد نظر را هم وارد کنید.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

برای معرفی می توانید به  آموزش طراحی سایت دنبال کنید .

برای معارفه نماشا دنبال کنید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آموزش طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ,
بازدید : 86
تاریخ : یکشنبه 26 بهمن 1399 زمان : 9:03 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

آشنایی طریقه های دوره آموزش طراحی سایتتخصصی

 

هموطنان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



این دوره دارای پشتیبانی می باشند که معمولا در ایران همچین چیزی ارائه نمیشود . و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.


اگر شما هم به مانند بسیاری از کاربران به دنبال برآورد هزینه طراحی سایت و نحوه قیمت گذاری طراحی سایت میباشید باید بدانید که به طور کلی قیمت طراحی سایت را براساس نوع کدنویسی ، میزان امکانات ، گرافیک و سئو آن تعیین میکنند.

همانطور که گفتیم اولین مرحله از تعیین قیمت یک سایت نوع کدنویسی آن میباشد. سایت ها از لحاظ طراحی به دو نوع استاتیک (ایستا) و داینامیک (پویا) تقسیم بندی میشوند . سایت هایی که به صورت استاتیک طراحی میشوند با استفاده از HTML و CSS و ... ساخته میشوند اما به دلیل نداشتن بخشی برای مدیریت درصورتی که نیاز به ویرایش سایت دشته باشید ، باید کدهای سایت رو ویرایش کنین . این نوع طراحی امروزه بیشتر برای پروژه های دانشجویی مورد استفاده قرار میگیرد و به ندرت پیش می آید که یک مشتری از شما چنین سایتی را تقاضا کند.

دسته دوم سایت های داینامیک گفته میشوند که دارای بخش مدیریت بوده و شما میتوانین با استفاده از امکانات بخش مدیریت ، سایت خود را ویرایش نمائید. طبیعتا هزینه طراحی سایت داینامیک نسبت به یک سایت استاتیک بیشتر خواهد بود.

مسئله دومی که میتواند هزینه شما را کاهش یا افزایش دهد ، امکانات درخواستی شما میباشد. این امکانات میتواند شامل مواردی همچون سیستم فروش ، فرم ، اسلایدشو ، اسلایدر و ... باشد که برای هر سایت نسبت به عملکرد آن متفاوت خواهد بود. هرچه شما امکانات و جزئیات درخواستی بیشتری داشته باشید ، هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

سایت های داینامیک معمولا به سادگی قابل توسعه میباشند و شما میتوانید برخی از امکاناتی را که در ابتدای راه به آنها نیاز مبرم ندارید ، در آینده به سایت خود اضافه نمائید و بدین ترتیب هزینه اولیه را کاهش دهید.

گرافیک سایتتان مورد بعدیست که میتواند هزینه طراحی شما را کاهش یا افزایش دهد. این گرافیک میتواند شامل طراحی لوگو ، بنر ، آیکون ، اینفوگرافیک و ... باشد. هرقدر تعداد تصاویری که نیاز دارید طراحی شوند بیشتر باشد طبیعتا هزینه طراحی افزایش میابد. به طور معمول گرافیک بر عهده مشتری میباشد و او میتواند از شرکت طراح یا هر شخص و شرکت دیگری برای طراحی های گرافیکی بهره ببرد.

و در نهایت به عنوان آخرین مورد این سئوی سایت شماست که میزان هزینه را به طور قابل ملاحظه ای کاهش یا افزایش خواهد داد. سئوی مد نظر ما درواقع بخش هایی از سئوی داخلی سایت میباشد که مشخصا باید در حین طراحی سایت رعایت شوند. این مورد به تنهایی باعث افزایش رتبه های شما در کلمات کلیدی نخواهد شد اما اگر ساختار سایت شما از نظر گوگل مناسب نباشد نمیتوانید به نتایج سایت خود خوشبین باشید. سئو خارجی شما ( کار روی کلمات کلیدی ) زمانی جواب خواهد داد که ساختار سایت شما نیز استاندارد باشد.

در نهایت براساس مواردی که ذکر شد قیمت طراحی یک سایت مشخص خواهد شد. حال ممکن است مسائلی همانند هاست ، دامنه ، SSL و ... نیز موثر باشند اما از آنجا که این موارد قالبا دارای قیمت مشخصی هستند ، تاثیر کمتری در قیمت نهایی خواهند داشت.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب شناخت می توانید به  دوره طراحی سایت دنبال کنید .

به سبب یادگیری گوگل بروید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آموزش طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ,
بازدید : 80
تاریخ : یکشنبه 12 بهمن 1399 زمان : 11:57 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

ایده هایی برای گذراندن آموزش های نتورک نظیر دوره های فراگیری ccna

آموزش برقراری و منظم نمودن یک شبکه لن معمولی

تخصص یک مهندس مایکروسافت در طراحی، برنامه‌ریزی، هدایت و اشکال‌یابی شبکه‌های کامپیوتری مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز است. یک مهندس سیستمهای مایکروسافت می‌بایست تمامی زیرساختهای لازمه برای ایجاد یک شبکهٔ رایانه‌ای را  آموزش ccnp  بداند   , آموزش شبکه  و با توجه به نیازهای شرکت مطبوع بهترین راه حل را برای بهینه‌کردن امور در اختیار آن شرکت قراردهد.
بعنوان یک متخصص IT شما دو اعتبار نامه مختلف برای کسب مهارت در سیستمهای ویندوز ۲۰۰۰ و XP می‌توانید کسب کنید. یکی MCSA و دیگری MCSE و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام یک با شغل شما همخوانی بیشتری دارد.
ایجاد یک شبکهٔ رایانه‌ای را  آموزش ccnp  بداند   , آموزش شبکه  و با توجه به نیازهای شرکت مطبوع بهترین راه حل را برای بهینه‌کردن امور در اختیار آن شرکت قراردهد.
مایکروسافت پیشنهاد می‌کند اگر شما مسئول مدیریت، نگهداری و عیب‌یابی یک سیستم هستید و ۶ تا ۱۲ ماه سابقه کار در این زمینه را دارید مدرک MCSA را انتخاب کنید و اگر وظیفه شما برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای سیستمها است و دارای حداقل یک سال سابقه کار در این زمینه هستید MCSE را انتخاب کنید.


همچنین دوره های آموزش سیسکو هم بسیار مفید هستند.

 امروزه حدود 76 درصد سیستم های مورد استفاده در دنیا از سیستم های عامل مایکروسافت استفاده می کنند. در ایران نیز سازمان ها و شرکت و ادارات دولتی از سیستم عامل های مایکروسافت بعنوان کلاینت و سرور استفاده می کنند.

ایجاد یک شبکهٔ رایانه‌ای را  آموزش ccnp  بداند   , آموزش شبکه  و با توجه به نیازهای شرکت مطبوع بهترین راه حل را برای بهینه‌کردن امور در اختیار آن شرکت قراردهد.مدیران شبکه این واحدها به منظور نصب وراه اندازی ،مدیریت ،ارائه سرویس های کاربردی ودسترسی از راه دور و پیاده سازی قابلیت های نوین این محصولات لازم هست که آموزش های کاربردی در این زمینه داشته باشند.شرکت مایکروسافت مدارک مختلف جهت آماده سازی مدیران شبکه طراحی وارائه کرده است.از جمله آنها می توان به مدارک MCTS ,MCSA,MCSE,MCITP  اشاره نمود.عصرشبکه به عنوان قوی ترین مرکز آموزش دوره های تخصصی،تمامی دوره های آموزشی شرکت مایکروسافت را به صورت استاندارد وکاربردی ارائه می نماید.دوره های استاندارد براساس سیلابس اصلی مایکروسافت ارائه می شود ،درحالیکه دوره های کاربردی توسط کارشناسان عصر شبکه طوری طراحی می شوند که دانشجویان با هدف هزینه کمتر و زمان کوتاهتر بتوانند تخصص لازم برای حضور قوی ومحکم در بازار کار کسب نمایند.
ایجاد یک شبکهٔ رایانه‌ای را  آموزش ccnp  بداند   , آموزش شبکه  و با توجه به نیازهای شرکت مطبوع بهترین راه حل را برای بهینه‌کردن امور در اختیار آن شرکت قراردهد.
مدرک متخصص مهندسی شبکه های مایکروسافت یا MCITP از سری دوره های Professional ،نشانگر مهارت فرد در به کارگیری ومدیریت2008 Microsoft Windows Server می باشد. متخصصین دارای مدرک MCITP در میان مهندسین و همکاران متخصص خود به عنوان مدیران شبکه مبتنی بر مایکروسافت و پیشروان طراحی زیرساخت ویندوز سرور 2008 شناخته می گردند. اخذ مدرک MCITP یعنی مهارت عالی در زمینه کار با ویندوز 2008 مایکروسافت.آموزش MCITP در زمینه های شغلی زیر بیشترین کاربرد را دارا می باشد:

فهرست اختصارات

MCSD = Microsoft Certified Solution Developer

MCSA = Microsoft Certified System Administrator

MCDBA = Microsoft Certified Database Administrator

MCDST = Microsoft Certified Desktop Support Technician

MCT = Microsoft Certified Trainer

MOS = Microsoft Office Specialist

MCP = Microsoft Certified Professional

MCSE = Microsoft Certified System Engineer

دوره های مایکروسافت

 امروزه درصد بالایی از کامپیوترهای مورد استفاده در دنیا از سیستم های عامل مایکروسافت استفاده می کنند. در ایران نیز سازمان ها و شرکت و ادارات دولتی از سیستم عامل های مایکروسافت بعنوان کلاینت و سرور استفاده می کنند.مدیران شبکه این واحدها به منظور نصب وراه اندازی ،مدیریت ،ارائه سرویس های کاربردی ودسترسی از راه دور و پیاده سازی قابلیت های نوین این محصولات لازم هست که آموزش های کاربردی در این زمینه داشته باشند.شرکت مایکروسافت مدارک مختلف جهت آماده سازی مدیران شبکه طراحی وارائه کرده است.از جمله آنها می توان به مدارک MCTS ,MCSA,MCSE,MCITP  اشاره نمود.عصرشبکه به عنوان قوی ترین مرکز آموزش دوره های تخصصی،تمامی دوره های آموزشی شرکت مایکروسافت را به صورت استاندارد وکاربردی ارائه می نماید.دوره های استاندارد براساس سیلابس اصلی مایکروسافت ارائه می شود ،درحالیکه دوره های کاربردی توسط کارشناسان عصر شبکه طوری طراحی می شوند که دانشجویان با هدف هزینه کمتر و زمان کوتاهتر بتوانند تخصص لازم برای حضور قوی ومحکم در بازار کار کسب نمایند.
مدارک تخصصی شبکه های مایکروسافت همچون MCITP,MCSE از سری دوره های Expert و MCSA از سری دوره های Associate مایکروسافت می باشد.(بر اسال تقسیم بندی جدید دوره های مایکروسافت) این مدارک نشانگرمهارت فرد در بکارگیری و مدیریت سیستم عامل های مایکروسافت همچنین محصولات دیگر نظیر SQL Server و Exchange server می باشد.ضمینه های شغلی زیر بیشترین کاربرد را برای دارندگان این مدارک خواهند داشت:
شرکت مایکروسافت دارای دوره‌های آموزشی فراوانی است که بطور رسمی و غیر رسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. در پایان هر دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذنماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای شرکت در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید هفت دوره را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.
منبع : آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 74
تاریخ : شنبه 06 دی 1399 زمان : 13:50 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

نکاتی درباره جراحی زیبایی بینی

 .
به طور خلاصه پیلینگ شامل دو نوع سطحی و عمیق است . در روش سطحی مواد مصرف شده در قسمت سطحی پوست ( اپیدرم ) نفوذ می کنند . در روش عمقی مواد به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند . با توجه به هدف و صلاحدید پزشک روش سطحی یا عمیق انتخاب می شود .

روش لايه‌برداري مکانيکي
متداول ترين لايه‌‌برداري مکانيکي، روش ميکرودرم ابريژن است. در اين متد به کمک دستگاهي، پودرهاي اکسيد‌آلومينيوم که نوعي کريستال سخت مي‌باشد، با فشار روي پوست پاشيده مي‌شود و سپس دوباره با يک فشار منفي به داخل مخزن ديگري در دستگاه برميگردد.
اين خراشيدن توسط کريستال‌هاو سپس مکش و ايجاد فشار منفي روي پوست تاثير بسيار خوبي را روي بهبود کيفيت پوست دارد و بيمار احساس رضايتي کامل به دنبال اتمام درمان خواهد داشت.


اثر و نفوذ‌ داروهاي پوست بعداز اين عمل، چندين برابر مي‌شود و بنابراين کمک خوبي براي درمان دارويي مانند  رفع لک‌هاي صورت مي‌باشد.


اعمال فشار منفي روي پوست صورت سبب آزادسازي موادي در پوست مي‌شود که ساخت کلاژن را تحريک مي‌کند، و در طولاني‌مدت باعث افزايش کلاژن‌سازي پوست و کاهش چين و چروک پوست مي‌شود.

روش لايه‌برداري با ليزر
اکنون ليزردرماني از درمان‌هاي متداول و رايج در مطب‌هاي متخصصان پوست و مو مي‌باشد و کاربردهاي زيادي در درمان بعضي از بيماري‌هاي پوستي مانند ضايعات عروقي (همانژيوم)، ماه‌گرفتگي‌، بهبود زخم‌هاي برجسته و کلوئيد،
رفع جوشگاه‌هاي ناشي از آکنه‌هاي نئوکولتيک، رفع بعضي از لک‌ها مانند کک‌ومک ، لنتيگو(لکه‌هاي قهوه اي رنگي که معمولاً درسنين مياني به بالا در مناطقي مانند صورت و پشت دست‌ها که بيشتر در معرض آفتاب هستند، ايجاد مي‌شود) و جوان‌سازي پوست دارد.

پيلينگ سطحي :

ملايم ترين نوع لايه برداري است که به صورت سرپايي و بدون نياز به بي حسي، با استفاده از فرآورده هاي حاوي يک اسيد رقيق روي انواع پوست ها قابل اجراست. اساساً اپيدرم يا روپوست را مورد عمل قرار مي دهد و در موارد چين و چروک هاي ظريف ناشي از آفتاب، کک و مک، لکه هاي بارداري و تغييرات رنگ پوست، اسکارهاي خفيف آکنه و ضايعات آفتابي خفيف به کار مي رود. پوسته ريزي اندکي به مدت 5-3 روز ايجاد مي شود و يک هفته بعد قابل تکرار است. بايد توجه داشت که آثار مثبت اين نوع پيلينگ چندان محسوس نبوده، قادر به حذف کامل چين و چروک يا لکه هاي پوستي نمي باشد. لذا براي کسب نتايج مطلوب و تکرار آن الزامي است.

پيلينگ متوسط :

اين نوع لايه برداري عميق تر و موثرتر از پيلينگ سطحي بوده و به درم  يا پاپيلر مي رسد و ترميم آن حدود 8-7 روز طول مي کشد و در صورت نياز باليني چند هفته بعد مي توان آن را تکرار کرد. از آنجايي که پيلينگ متوسط موجب سوختگي درجه 2 پوست مي گردد، عوارض آن از نوع قبلي بيشتر است و چند روز استراحت در منزل الزامي است.

احتمالاً بروز درد و تورم خصوصاً در مناطق اطراف چشم وجود دارد هدف از انجام پيلينگ متوسط از بين بردن چين و چروک هاي خفيف تا متوسط تغييرات پيگمانتاسيون و لکه هاي پوستي، ضايعات جدي و ساير آثار دراز مدت ناشي از تشعشات خورشيد است.}

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 89
تاریخ : سه شنبه 02 دی 1399 زمان : 11:05 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

آشنایی انواع کلاس آموزش سئو بصورت اینترنتی

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لرنو وب (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لرنو وب و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

 

آشنایی با مدرس

 

محسن کریمی محسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

 

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

 آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

 

پشتیبانی

 

 

 تصاویری از مجموعه و کلاسها

 مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

 


برای مشاهده موسسه  و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

یا

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .


خب ممکن است شما دنبال بهترین سئو کار ایران باشید و کسی که در seo تخصصی بسیار زیادی دارد . چند روش برای این کار می توان یافت . اول اینکه خود واژه های سئو یا آموزش سئو را جستجو کنیم و ببینیم چه سایتهایی در رتبه های بالا در صفحه اول هستند.

روش دوم اینکه ببینید چه اشخاصی در این زمینه برند شده اند و در همایش های تخصصی به عنوان سخنران سئو دعوت می شوند .

روش سوم هم این است که ببینید چه کسی نمونه کارهای قوی تری دارد و هرچقدر شرکت های معروف تری با این شخص قرارداد سئو داشته باشند این شخص در زمینه سئو احتمالا بهتر است .

البته این روش ها ممکن است ایراداتی داشته باشد . مثلا اینکه شما در یک کلمه ای بالا باشید الزاما به میزان تخصص شما ربط ندارد و بخش زیادی از آن به میزان هزینه ای که برای آن کلمه خرج کردید عهم مرتبط است .

من خودم در این 12 سالی که به عنوان سئو کار مشغول هستم افراز زیادی را به عنوان سئو کارهای خوب و همکاران حرفه ای میشناسم .

برای مثال آقای محسن طاووسی مدیر سایت

اقای رضا شیرازی مدیر سایت web24

آقای علی نورهانی مدیر سایت modiresite

آقای رودکی نویسنده اولین کتاب سئو

آقای مسعود فاطمی مدیر سایت 1admin

اقای اسماعیلی مدیر سایت وبسیما

آقای علی عطازاده مدیر سایت فست سئو

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب معارفه می توانید به  کلاس سئو وارد شوید .

جهت معرفی اینجا وارد شوید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آموزش سئو , سئو , seo ,
بازدید : 74
تاریخ : پنجشنبه 13 آذر 1399 زمان : 10:07 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

معرفی بدی ها خرید کاندوم روش اینترنتی

ارائه اسامی فروشگاههای مطمئن خرید کاندوم فضایی در شهرستانها

انواع کاندوم زنانه و مراکز خرید کاندوم

کاندوم زنانه غلافی برای جلوگیری از بارداری و بیماریهای جنسی است.این وسیله به شما در زمینه جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماریهای مقاربتی مانند HIV جلوگیری می کند.این موضوع ایده خوبی است که شما به درکی برسید که چرا به عنوان یک زن به کاندوم زنانه احتیاج دارید.برخی از زنان ترجیح می دهند که خودشان از کاندوم زنانه استفاده کنند و این مسئولیت را خود به گردن بگیرند تا اینکه اسن موضوع را به آقایان واگذار کنند تا شاید رسک کمتری را برای بارداری های ناخواسته و بیماریهای جنسی متحمل شوند.اگر چه که کاندوم زنانه به راحتی کاندوم مردانه در دسترس نمی باشد و حتی قیمت آن اکثر اوقات گرانتر می باشد.شما می توانید معمولا این نوع از کاندوم را از طریق کلینیک های امور جنسی و مراکز مراقبت های بهداشتی تهیه نمایید.البته برخی از فروشگاه ها نیز این نوع کاندم (کاندوم زنانه) را برای فروش دارند و لی یکی از بهترین راه های خرید کاندوم زنانه استفاده از فروشگاه های آنلاین کاندوم می باشد.البته برای خرید اینترنتی انواع کاندوم معتبر بودن فروشگاه را به عنوان اولین موضوع در نظر بگیرید.

انواع کاندوم های زنانه که در دسترس است

کاندوم زنانه در 130 کشور جهان در دسترس قرار دارد.این نوع از کاندوم به عنوان نسل دوم کاندوم یا "FC2" شناخته می شود.کاندوم زنانه در کشور های مختلف یا نام های متفاوت فروخته می شود.برخی از این نامها عبارتند از :

Femidom - Dominique - Femy - Myfemy

- Protectiv - Elegance - Della and Care

جنسی که (FC1 (Female Condom 1 از آن شاخته شده بود پلی اورتان بود.ساخت کاندوم زنانه از این جنس یه دلایل معدودی باعث نارضایتی مردم و عدم خرید این محصول شد.اما (FC2 (Female Condom 2 که در حال حاظر برای خرید و استفاده در بازار وجود دارد با استفاده از لاتکسی به نام نترل ساخته شده است و جایگزین مناسبی برای FC1 بوده است.امروزه این محصول در طرح های متنوعی برای فروش در دسترس همگان قرار دارد.

میزان فروش کاندوم زنانه در کشورهای توسعه‌یافته اندک بوده، در حالی که در کشورهای در حال توسعه میزان فروش در حال افزایش است که به برنامه تنظیم خانواده و برنامه‌های مرتبط با بیماری ایدز مربوط می‌شود.تنها نوع کاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش میرسد.غلافی از جنس پلی اورتان است که در هر انتهای خود حلقه ای قابل انعطاف دارد.حلقه باز کاندوم زنان بیرون واژن باقی می ماند و حلقه داخلی بسته و مثل دیافراگم زیر سمفیز قرار می گیرد.اثر کاندم زنانه در حفاظت از انتقال بیماری های جنسی نسبت به کاندوم مردانه کمتر است اما در هر حال کاندوم زنان نسبت به ویروس های ایدز ٬ سیتومگالوویروس و هپاتیت B غیر قابل نفوذ است . شانس جابجایی و لیز خوردن آن کمتر از کاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه میزان حاملگی با آن بیشتر از کاندوم مردانه است.

نحوه کارکرد کاندوم زنانه

کاندوم زنانه به شکلی آزادانه درون واژن قرار میگیرد.طول کاندوم در حدود 17 سانتی متر است و با وجود این نوع کاندوم می توان از بارداری های ناخواسته و یا بیماریهای مقاربتی مانند HIV و STIS (عفونت های دستگاه تناسلی) جلوگیری کرد.کاندوم زنانه را می توان تا هشت ساعت قیل از رابطه جنسی نیز قرار داد و این موضوع دقیقا بر عکس کاندوم مردانه است که شما باید آن را دست قبل از برقراری رابطه استفاده نمایید.این موضوع که شما از چند ساعت قبل از رابطه میتوانید کاندوم را استفاده کنید باعث اطمینان خاطر شما و داشتن رایطه ای به دور از استرس می شود.

نحوه استفاده از کاندوم زنانهکاندوم زنانه,انواع کاندوم زنانه,کاندوم

بعد از خرید کاندوم زنانه شما مطمئنا می توانید نحوه استفاده از این محصول را درون جعبه پیدا کنید.چنان چه نتوانستید نحوه استفاده از کاندوم را درون جعبه پیدا کنید, میتوانید با صحبت با یک پزشک و یا مشاور سلامت جنسی از نحوه استفاده از کاندوم زنانه اطلاعات کسب کنید.در ادامه چند نکته مهم در ارتباط با استفاده از کاندوم زنانه آورده شده که دانشتن این نکات باعث می شود تا رابطه ای سالم تر و بدون استرس را تجربه کنید.

در ابتدا قبل از استفدا تاریخ انقضا کاندوم را بررسی نمایید تا از لحاظ مشکلی نداشته باشد.
سعی کنید کاندوم زنانه را به دقت و آهسته از بسته بندی خود خارج نمایید تا امکان آسیب دیدن کالا کمتر باشد. همچنین سعی کنید برای باز کردن بسته بندی از دندان و یا ناخن های بلند و اشیای که باعث آسیب زدن به کاندوم می شود استفاده نکنید.
سعی کنید در صورتی که نسبت به نحوه استفاده و قرار دادن کاندوم آگاهی ندارید از روی کاتالوگ موجود درون جعبه استفاده نمایید و در صورت نبودن راهنما از مشورت یک پزشک یا مشاور استفاده نمایید.
از هر کاندوم زنانه برای یک مرتبه استفاده نمایید.


نکته : به یاد داشته باشید استفاده همزمان از کاندوم زنانه و مردانه در یک رابطه تنها باعث پارگی کاندوم ها و به وجود آمدن یک رابطه جنسی پر خطر می شود.

اگر کاندوم زنانه پاره شود چه باید کرد؟

هرچند که بسیار بعید است که در حین رابطه کاندوم زنانه پاره شود مخصوصا اگر در باز کردن بسته بندی و نحوه استفاده آن مانند دستورالعمل کاتالوگ عمل کرده باشد.با این حال در مواردی کم کاندم زنانه نیز مانند کاندوم مردانه امکان پاره شدن دارد.برخی از دلایل پاره شدن کاندوم می تواند : وجود پارگی در کاندوم از قبل از باز شدن بسته بندی, نحوه قرار دان و استفاده اشتباه از کاندوم, تمام شدن تاریخ انقضای کاندو و فاسد بودن آنخطری که بعد از پاره شدن کاندوم زنانه وجود دارد احتمال ابتلا به بیماریهای عفونی و یا بارداری ناخواسته می باشد.

در صورت پاره شدن کاندوم بهتر است با استفاده از آزمایشات مخصوص از سلامت جنسی خود مطمئن شوید.شما می توانید این آزمایش را حدودا 10 روز بعد از رابطه انجام دهید.بهتر است که آزمایشات را 3 ماه بعد نیز دوباره انجام دهید و از نتایج آن آگاه شوید.این موضوع به این دلیل است که بیماریهای عفونی دستگاه تناسلی در فاصله های زمانی مختلف علائم خود را بروز میدهند.

برای خرید آنلاین کاندوم به zojkala مراجعه کنید .

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید کاندوم , فروش کاندوم , کاندوم ,
بازدید : 80
تاریخ : شنبه 05 بهمن 1398 زمان : 19:22 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (1)

یادگیری معایب فروش کاندوم فضایی شکل اینترنتی

اعلام داروخانه های مطمئن خرید کاندوم فضایی در کشور

مرکز خرید کاندوم منتوشاپ بهترین محصولات زناشویی را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

خرید کاندوم (به انگلیسی: Condom) یا کاپوت یا غلاف، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این وسیله به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود. سطح برخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از بارداری، از مایع اسپرم‌کُش پوشیده شده‌است.

قدیمی‌ترین اشاره به کاندوم مربوط هزار سال قبل از میلاد مسیح است و اشاره به کاغذهایی ابریشمی دارند که روغن اندود شده‌اند. در تصاویر به جا مانده از تمدن مصری‌ها هم نوعی از حفاظ در نوک آلت مردان مشاهده شده است. نقاشی‌های روی غارها نیز با حدس و گمان به استفاده از کاندوم اشاره دارد.

تاریخچه کاندوم در اروپا : از قرن شانزدهم میلادی آغاز می‌شود. در سال ۱۵۴۰ که بیماری آمیزشی سفلیس همه گیر شده بود، پزشکی ایتالیایی به نام گابریل فالوپیو، کاشف لوله‌های رحم یا لوله‌های فالوپ، دربارهٔ سفلیس نوشت و استفاده از کیسه چندلایه پارچه‌ای خیسانده شده در محلولی از نمک یا گیاهان دارویی را برای مردان علاقه‌مند به آمیزش جنسی توصیه کرد. بعدها در دوره رنسانس ساخت کاندوم از روده و مثانه حیوانات متداول شد اما این کاندوم‌ها گران بودند و دسترسی به آن‌ها مشکل بود و در نتیجه اغلب هر کاندوم چندین بار استفاده می‌شد. هنگامی که چارلز گودیر در سال ۱۸۴۴ فرایند ولکانیزاسیون لاستیک یا افزودن گوگرد و سایر مواد شیمیایی به لاستیک را ابداع کرد و اعلام کرد که این فرایند آن را انعطاف پذیرتر می‌کند، ناخواسته باعث آغاز عصر کاملاً جدیدی در پیش گیری از بارداری با ساخت کاندوم‌های لاستیکی شد. کاندوم‌های لاستیکی قابلیت کش‌آمدن داشتند و مانند کاندوم‌های روده گوسفند به سادگی پاره نمی‌شدند. با این حال کاندوم‌های لاستیکی هنوز بسیار ضخیم بودند، و مشکل استفاده چندباره به جای خود باقی بود.

اختراع لاتکس در دهه ۱۹۲۰ تحول جدیدی در استفاده از کاندوم را به وجود آورد.که منجر به فروش و خرید کاندوم بسیاری در جامعه شد. کاندوم‌های لاتکس مستحکم‌تر و نازک‌تر از کاندوم‌های لاستیکی بودند و تاریخ انقضای ۵ ساله (در مقایسه با سه ماه برای کاندوم لاستیکی) داشتند و مهمتر این که با توجه به ارزان بودن‌شان یک‌بارمصرف بودند. استفاده از کاندوم با به بازار آمدن قرص‌های پیش گیری از بارداری در دهه ۱۹۶۰ کاستی گرفت، اما در دهه ۱۹۸۰ با ظهور بیماری ایدز دوباره فروش کاندوم بالا رفت.

باتوجه به این که لاتکس باید به صورت تازه استفاده‌شود بیشتر کارخانه‌های آن در مالزی، تایلند و یا دیگر کشورهای استوایی که دارای دسترسی مستقیم به لاتکس هستند تأسیس می‌گردند.





پیشنهاد ما به شما : ویدئوی کاندوم فضایی در آپارات icon
 
کاندوم فضایی اره ماهی:

این کاندوم با دندانه های بسیار بزرگ و نقطه های برجسته در کنار دندانه ها ، تجربه ی اوج لذت جنسی را به شما و همسرتان هدیه می دهد.
انواع کاندوم,کاندوم های جالب و عجیب,کاندوم

کاندوم فضایی طوقی:


این کاندوم همزمان با برجستگی های بزرگ ، قطر آلت تناسلی مرد را به صورت آنی افزایش می دهد .


انواع کاندوم,کاندوم های جالب و عجیب,کاندوم

 

کاندوم فضایی شمشیری :


این کاندوم یک ردیف خار های بسیار برجسته از جنس لاتکس نرم برای تقویت حسه جنسی در رابطه زناشویی .


انواع کاندوم,کاندوم های جالب و عجیب,کاندوم

 


کاندوم فضایی دکمه دار :

 

توجه بکنید که این کاندوم دکمه داره ، این کاندوم جزو کاندوم خاردار نیست
با دکمه های فوق برجسته ، نقطه ی جی و کلیتروس بانوان را تحریک کرده و سبب ایجاد رضایت جنسی در زن و شوهر می شود .


انواع مختلف کاندوم,کاندوم,مدل های عجیب کاندوم


کاندوم فضایی چرخشی :

 

سر تا پای این کاندوم برای تحریک بیشتر نقاط حساس بدن ایجاد شده ، کاندومی که هر زن و شوهری باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند !!

چگونه کاندوم های فضایی را خریداری کنیم ؟

در تهران بعضی از داروخانه ها کاندوم فضایی را برای فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات برای فروش عرضه نشده اند ، شما میتوانید به سایت منتو شاپ مراجعه کنید و از قیمت این محصول با خبر شوید و این محصول را سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتون با بسته بندی محرمانه تحویل بگیرید.در انتهای مقاله میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد کانال منتوشاپ در آپارات شده و ویدئویی از یک نوع کاندوم فضایی را مشاهده نمایید.

 

برای خرید آنلاین کاندوم فضایی به http://mentoshop.ir مراجعه کنید .

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید کاندوم , فروش کاندوم , کاندوم ,
بازدید : 56
تاریخ : پنجشنبه 05 دی 1398 زمان : 13:47 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

در تهران بعضی از داروخانه ها کاندوم فضایی را برای فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات برای فروش عرضه نشده اند ، شما میتوانید به سایت منتو شاپ مراجعه کنید و از قیمت این محصول با خبر شوید و این محصول را سفارش دهید و کاندوم طوقی را درب منزل یا محل کارتون با بسته بندی محرمانه تحویل بگیرید.در انتهای مقاله میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد کانال منتوشاپ در آپارات شده و ویدئویی از یک نوع کاندوم فضایی را مشاهده نمایید.
با توجه به مزایای خرید کاندوم فضایی که امروزه به همه مردم دنیا ثابت شده است اما باز عده ای هستند که حاضر به استفاده از این محصول نیستند.این افراد حاضر به کاهش لذت رابطه جنسی ولی امن بودن آن برای هر دو طرف رابطه نیستند. در صورتی که امروزه با تنوع تولیدات در صنعت کاندوم بحثی در ارتباط با تاثیر کاندوم بر کاهش کیفیت رابطه جنسی مطرح نمی باشد.در میان تولیدات امروز کارخنجات کاندوم سازی مدلهای زیادی وجود دارد که نه تنها باعث کاهش کیفیت رابطه نمی شود بلکه برخی از این مدل ها باعث لذت بیشتر طرفین می شود.در هر صورت همه ی ما دوست داریم که نهایت آرامش رو از رابطه ی جنسی بدست آوریم به همین دلیل هر روز کاندوم های جدیدی برای اینکار تولید می شوند .

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاندوم طوقی ,
بازدید : 58
تاریخ : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 زمان : 19:10 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 50
تاریخ : شنبه 28 بهمن 1396 زمان : 17:58 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 68
تاریخ : پنجشنبه 26 بهمن 1396 زمان : 11:56 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 51
تاریخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 زمان : 10:26 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 47
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 زمان : 10:33 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 زمان : 11:55 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 46
تاریخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 زمان : 11:34 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 59
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1396 زمان : 13:59 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 54
تاریخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 زمان : 11:48 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 44
تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 زمان : 13:32 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

سلام چه  چیزی در باره ی  لابراتوار سئو میدانید.

    منتشر شده در یکشنبه, 29 مرداد 1396 14:11

گوگل پنالتی,سندباکس گوگل,جریمه گوگل

قوانین در شکل گیری و نظم جوامع امروزی نقش بسیار پر رنگی داشته است.دنیای وب نیز از این قاعده مستثنی نبوده.برای فعالیت در دنیای وب از وب مستری گرفته تا یک کاربر معمولی شبکه های اجتماعی باید قوانینی را رعایت کرد.در صورتی که مدیریت یک سایت شخصی را تجربه کرده باشید و یا به عنوان یک وب مستر فعالیت حرفه ای اشته باشید, قطعا با واژه سئو و بهینه سازی سایت روبرو شده اید. سئو و بهینه سازی سایت به منظور قرار گرفتن در جایگاه بهتر در میان رقبا در موتورهای جستجو میباشد.معروفترین و پرکاربردترین موتور جستجوی حال حاضر بدون شک گوگل میباشد.برای دیده شدن در این موتور جستجو و رقابت برای تصاحب جایگاه بهتر باید قوانین و استانداردهای تعیین شده از سوی گوگل را رعایت کنید.

البته شما نمیتوانید هیچ توضیح و اشاره رسمی از سوی مدیران گوگل در مورد فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت پیدا کنید.فاش نشدن این فاکتورها یکی از سیاست های کاری گوگل برای ارتقای سطح کیفی فضای مجازی است.هرچند که شما میتوانید مقالات و ویدئوهای سئو بسیاری را پیدا کنید که اطلاعات بسیاری را در زمینه بهینه سازی سایت در اختیار شما قرار دهد.البته باید در نظر داشت که قطعیتی برای این اطلاعات وجود ندارد و هیچکدام از سوی گوگل تایید یا تکذیب نشده است و این اطلاعات به صورت تجربی و بر اساس حدس و گمان وبمستران و سئو کاران حرفه ای میباشد.اما این نکته را با قطعیت میتوان اعلام کرد که سیاست کاری گوگل در رتبه بندی سایتها, کیفیت سایت و کاربر محوری است.پس از نظر گوگل احترام به کاربر و ارائه خدمات با کیفیت یک اصل مهم است پس این نکته را مدام به خود یادآوری کنید که دور زدن یا توجه نکردن به قوانین و فاکتورهای سئو گوگل میتواند عواقب سنگین و جبران ناپذیری را برای سایت شما رقم بزند.پس سعی کنید سئو را اصولی و با صبر انجام دهید.

    نکات طلایی سئو در هنگام سئو و بهینه سازی سایت روشهای غیر اصولی و زود بازده را فراموش کنید و صبور باشید .

    

مانند هر بخش دیگری از زندگی امروزی نادیده گرفتن و یا دور زدن قوانین عواقبی را برای فرد متخلف در برخواهد داشت, گوگل هم برای افرادی که به دنبال نادیده گرفتن قوانین و استفاده از روش های کلاه سیاه در سئو هستند مجازات و تحریم های متفاوتی را در نظر گرفته است.این جریمه ها میتواند نتایج وحشتناکی را برای سایت شما رقم بزند.تصمیم گیری در این مورد با شماست میتوانید با استفاده از روشهای زود بازده و دور زدن گوگل به دنبال بهبود جایگاه سایت خود در نتایج باشید.اما مطمئن باشید که از چشمان تیزبین کارمندان و ابزارهای هوشمند گوگل دور نخواهید ماند و با عواقب سختی مانند سقوط رتبه ها,حذف کامل تمام نتایج از گوگل و در آخر از بین رفتن سایت و زحماتتان مواجه خواهید شد.در ادامه به معرفی انواع جریمه های گوگل خواهیم پرداخت.

قانون کپی رایت,قانون DMCA,جریمه گوگل
آشنایی با انواع جریمه های گوگل

گوگل برای جریمه های خود دسته بندی های خاصی را در نظر گرفته است.برخی از این جریمه های با بررسی انسانی اعمال میشود و برخی از آنها از طریق الگوریتم های تعریف شده از طرف گوگل که به صورت هوشمند فعالیت میکنند.در ادامه به معرفی هرکدام از این جریمه ها خواهیم پرداخت.

جریمه دستی یا لینک سازی مصنوعی :

این نوع از جریمه از طریق نیروی انسانی بر روی سایت شما اعمال میشود.کارمندان گوگل با بررسی دستی و استفاده از ابزارهای خاصی, بک لینکها و محتوای سایت شما را مورد بررسی قرار میدهند.در صورتی که مهندسان گوگل به این نتیجه برسند که بک لینکهای شما مصنوعی است شما را با جریمه های سنگینی مواجه میکند.به دنبال این جریمه کلیه صفحات ایندکس شده شما حذف خواهد شد و تلاشهای شما پس از این جریمه برای تولید و نشر محتوای با کیفیت و استاندارد بی فایده خواهد بود.پس سعی کنید که این جریمه شامل حال شما نشود که بیرون آمدن از این گرداب کار دشواری است.زیرا شما باید برای رفع جریمه بتوانید یکی از مهندسان گوگل را قانع کنید که دیگر در مسیر اسپم حرکت نمی کنید.معمولا حساسیت های گوگل روی سایت شما بر اساس گزارش های رقبای شما میباشد.

جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل :

این الگوریتم هم تقریبا همانند جریمه دستی عمل میکند.تمرکز الگوریتم پنگوئن گوگل هم بروی بک لینک های سایت میباشد.تا پیش از آپدیت پنگوئن گوگل سخت گیری زیادی در کیفیت بک لینک وجود نداشت اما پس از این آپدیت گوگل سخت گیری بسیاری در زمینه بک لینک های بی ربط و فراوان و یا بک لینک از سایت های کم ارزش و نامرتبط در نظر گرفته است.تفاوتی که میان جریمه دستی و الگوریتم پنگوئن وجود دارد این است که در الگوریتم پنگوئن نیازی به قانع کردن یکی از مهندسان گوگل برای رفع جریمه را ندارید.در این الگوریتم در صورتی که بک لینک های خود را اصلاح کنید فقط باید صبور باشید تا ربات های گوگل با بررسی مجدد متوجه اصلاحات شما شوند.

جریمه الگوریتم پاندا گوگل :

توجه این الگوریتم بر روی مطالب و صفحات سایت شما می باشد.در صورتی که شما به تولید و انتشار مطالب اسپم و تکراری بپردازید و یا با یک گزارش DMCA, گوگل متوجه عدم رعایت قانون کپی رایت توسط شما شود, از طریق الگوریتم پاندا گوگل شما را جریمه میکند.پس سعی کنید که با ایجاد مطالب مفید و حرفه ای و البته رعایت حق کپی رایت خود را اسیر پاندای گوگل نکنید.

عواقب جریمه شدن سایت توسط گوگل :

همانطور که گفته شد جریمه شدن از سوی گوگل بدون عواقب نیست و برای هر جریمه عواقب و اثرات خاصی وجود دارد.عواقب جریمه شدن سایت شما از سوی گوگل میتواند از سقوط رتبه یا حذف شما از نتایج به مدت کوتاه تا از بین رفتن بیزینس شما متفاوت باشد.پس باز هم به شما توصیه میکنیم تا میتوانید از انجام روشهای کلاه سیاه برای بهینه سازی سایت خود خودداری کنیدکه عواقب خوشی برای شما نخواهد داشت.به طور معمول چنانچه شما عواملی مانند :

    حذف برخی از صفحات یا تمامی صفحات وب سایت از نتایج گوگل
    کاهش نرخ ورودی سایت شما از موتور جستجوی گوگل
    طولانی و دشوار شدن پروسه دستیابی به رتبه های بالاتر

در وبسایت خود مشاهده کردید,احتمالا سایت شما از طرف گوگل جریمه شده است.سعی کنید در این مواقع از انجام کارهای شتابزده و بی فایده خودداری کنید و برای عبور از این بحران برنامه سئوی خود را بررسی و تحلیل کنید و نقاطی را که با استانداردها و قوانین گوگل همخوانی ندارد را اصلاح نمایید.در آپدیتهای آخر الگوریتم پاندا, گوگل با سایتهایی که نقض قوانین و اشتباهات خود را اصلاح میکنند مهربان تر است و امکان بازگشت شما به نتایج گوگل در بازه زمانی کوتاهی وجود دارد.
لیست سیاه گوگل

Black List یا همان لیست سیاه گوگل نیز یکی از راه های گوگل برای جلوگیری از رشد و افزایش روز افزون سایتهای اسپم می باشد.همانظور که میدانید گوگل به دنبال مطرح شدن سایتهای کاربر محور که محتوایی با ارزش و یا خدماتی کاملی را در اختیار کاربر قرار می دهد میباشد.از این رو در هر دوره ای که گوگل الگوریتم های خود را به روز رسانی میکند تمرکز بیشتری

 

بلک لیست گوگل,گوگل پنالتی,سندباکس گوگل

 

روی محتوای سایتها به خرج می دهد.همانطور که گفته شد چنانچه شما سعی کنید قوانین و استانداردهای گوگل را دور بزنید با جریمه های کوتاه مدت یا بلند مدت روبرو خواهید شد.چنانچه به استفاده از روشهای کلاه سیاه سئو برای بهبود رتبه سایت خود اصرار کنید وارد Black List گوگل خواهید شد.این جریمه گوگل نیز مانند دیگر جریمه ها عواقب نه چندان خوشی مانند افت نتایج, حذف شدن از نتایج, بلوکه شدن سایت, کاهش ورودی از گوگل و ... را برای شما در برخواهد داشت.

نحوه اطلاع از قرار گرفتن در لیست سیاه گوگل

برای اطلاع از این جریمه همچنان ساده ترین و قدیمی ترین روش, کاربردی ترین روش است.در این روش عنوان سایت مورد نظرتان را در گوگل سرچ میکنید و پس ظاهر شدن نتایج بر روی سایت مورد نظر کلیک میکنیم.در صورتی که امکان ورود به سایت وجود داشته باشد به این معنی است که شما در بلک لیست گوگل قرار نگرفته اید و سایت شما مسدود نشده است.اما در صورتی که پس از کلیک بر روی سایت مورد نظرتان با پیغام خطای دسترسی روبرو شوید, سایت شما مسدود و در بلک لیست گوگل قرار گرفته است.دقت کنید در این روش در صورتی که از طریق جستجو در گوگل بخواهید وارد سایت مورد نظرتان شوید با پیغام عدم دسترسی مواجه خواهید شد.این موضوع به این معنی است که سایت شما از نظر گوگل مرتکب تخلف و نقض قوانین سئویی شده است.

آیا راهی برا خروج از بلک لیست گوگل وجود دارد؟

جواب سوال مثبت است.برای خارج شدن از بلک لیست و بازگشتن به نتایج گوگل, در ابتدا باید مسیر سئوی سایت خود را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.شما باید تمامی راه های اشتباه و زودبازده را پیدا و اصلاح نمایید.روش هایی مانند لینک های غیر مجاز, کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع , خرید بک لینک و هر روش دیگری که از نظر گوگل در دسته سئوی کلاه سیاه قرار میگیرد.پس از این اصلاحات و بررسی مجدد گوگل احتمال بازگشت شما به نتایج وجود خواهد داشت.دقت کنید که معمولا پیشگیری از ورود به بلک لیست گوگل و جریمه شدن بسیار راحت تر از خروج از این بحران است.
آشنایی با پنالتی گوگل

در صورتی که با دنیای وب, علی الخصوص سئو و بهینه سازی سایت سروکار داشته باشید با واژه Google Penlty (گوگل پنالتی) روبرو شده اید یا اگر با آن آشنایی نداشته باشید مطمئنا طعم تلخ جریمه های آن را در سایت خود چشیده اید.جلوگیری از رشد قارچ گونه سایت های اسپم و بی کیفیت از اصلی ترین سیاست های کاری گوگل است و گوگل پنالتی هم مانند دیگر مجازات های گوگل در همین راستا فعالیت میکند.هنگامی که شما به اصطلاح توسط گوگل پنالتی میشوید امکان داد از طریق پیام در Webmaster از این اتفاق با خبر شوید و به دنبال رفع مشکل و اصلاح ساختارهای سئو و محتوایی خود بروید.از سوی دیگر امکان دارد که سایت شما پنالتی شود ولی پیغامی در وبمستر وجود نداشته باشد.این موضوع را میتوان با توجه به شواهد و آمارها متوجه شد.در این مدل از پنالتی شدن امکان حذف ناگهانی شما از نتایج وجود دارد و یا اینکه با افت شدید در کلمات کلیدی خود مواجه خواهید شد.در این روش نیز باید به دنبال رفع مشکل و و اصلاحات سایت خود باشید.

انواع پنالتی گوگل

به طور کلی پنالتی گوگل دو نوع میباشد :

پنالتی اتوماتیک یا الگوریتمیک گوگل (Google Algorithmic Penalties)

در این نوع از پنالتی که کاملا به صورت هوشمند و رباتیک انجام میشود, سایت و یا صفحه ایی از سایت شما توسط ربات های گوگل مورد بررسی قرار میگیرد.چنانچه اسپایدرهای گوگل به این نتیجه برسند که شما به دنبال استفاده از روشهای سئوی کلاه سیاه و دور زدن گوگل میباشید, آن سایت یا صفحه از نتایج حذف خواهد شد و ورودی دیگری از گوگل دریافت نخواهد کرد.در این روند که به صورت اتوماتیک میباشد و هیچ فعالیت انسانی در آن نقش ندارد, اطلاع رسانی به صورت مستقیم به شما صورت نمی گیرد و باید با توجه به اطلاعات سایت و رتبه های خود متوجه این مورد شوید.

گوگل پنالتی,جریمه گوگل,بلک لیست گوگل

پنالتی دستی یا انسانی (Google Manual Penalties)

این نوع از پنالتی کاملا برعکس پنالتی اتوماتیک است.در این روش به طور معمول توجه گوگل به سایت شما با گزارشات و اطلاع رسانی دیگر افراد جلب میشود.مهندسان گوگل در صورتی که که این گزارشات حجم بالایی داشته باشد, با استفاده از ابزارها و آزمایشات خود سایت را به صورت دستی مورد بررسی قرار میدهند و در صورتی که با روندی خلاف استانداردها و قوانین تعیین شده از سوی گوگل در ساختار محتوا و سئوی سایت شما مواجه شوند به صورت دستی و انسانی جریمه خواهید شد.جریمه های انسانی یا همان دستی خیلی سخت تر از حالت اتوماتیک است.به طور معمول پنالتی شدن سایت از روش انسانی از طریق وبمستر به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

روش های پیشنهادی برای رفع گوگل پنالتی

برای رفع گوگل پنالتی باید به دنبال رفع مشکلات ساختاری و سئویی سایت باشید.به عنوان مثال لینک های اسپمی را حذف کنید, محتوای سایت خود را بازنگری کنید و قانون کپی رایت را مد نظرقرار دهید و ... بعد از انجام این کارها دو راه پیش رو دارید :

1. درمواقعی که به صورت اتوماتیک یا همان الگوریتمیک پنالتی شده باشید باید صبور باشید تا رباتهای گوگل سایت شما را بررسی کنند و متوجه رفع مشکلات و اصلاح ساختارهای شما شوند.

2. در مواقعی که به صورت دستی یا همان Manual پنالتی شده باشید, پس از رفع ایرادات و مشکلات ساختاری و سئویی سایت باید به گوگل وبمستر رفته و از آنجا به صورت دستی تقاضای بررسی دوباره سایت را بدهید.

دقت کنید که پس از رفع گوگل پنالتی یا هر جریمه دیگری که از سوی گوگل اعمال میشود, روشهای سئو قبلی خود را کنار گذاشته و بهینه سازی سایت خود را به صورت اصولی انجام دهید و به دنبال روش های زود بازده و اسپم نروید زیرا اصرار به استفاده از این روشها در سئو میتواند باعث نابود شدن سایت و بیزینس شما شود.
سند باکس گوگل چیست؟

تا به اینجای کار تقریبا با الگوریتم های پاندا و پنگوئن گوگل آشنا شده اید.همانطور که قبلا توضیح داده شد این الگوریتم ها برای کمک به پیشرفت وب سایت در مسیر درست و بهبود فضای وب برای کاربران طراحی و برنامه ریزی شده اند.اما گوگل برای بهتر شدن و مفید واقع شدن فضای وب گاهی حاظر به تراشیدن موانع و سخت تر کردن مسیر برای وبمستران میشود.Google SandBox یکی از این موانع است.زمین شنی گوگل با وبسایت ها و دامنه هایی سر و کار دارد که تازه ثبت و طراحی شده اند.شما پس ثبت دامنه و طراحی سایت و انجام گام های اولیه سئو و بهینه سازی سایت نواسان زیادی را در رتبه ها و کلمات کلیدی خود مشاهده میکنید.

سندباکس گوگل,گوگل پنالتی,جریمه گوگل

 

این موضوع به دلیل عدم اعتماد گوگل به دامنه شما می باشد.سیاست کاری گوگل در این روش به این گونه است که از رشد سایت های اسپم و یا کلاهبرداران اینترنتی جلوگیری کند.یه طور معمول بازه زمانی که برای گوگل سندباکس در میان سئو کاران و وبمسترها مطرح میشود بین 1 تا 4 ماه است.البته باید به این نکته توجه داشت که گوگل سندباکس هم هیچگاه مورد تایید یا تکذیب مدیران گوگل نبوده است و بیشتر به عنوان یک علم تجربی در میان سئو کاران مطرح میشود.موضوع دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که گوگل سندباکس شامل همه دامنه ها نمی شود و به طور 100 درصد اعمال نمی شود.هرچند که گوگل سندباکس مسیر شما را در رسیدن به ثبات و دستیابی به جایگاه خوب در میان رقبا را سخت تر میکند, اما در عوض مانع رشد قارچ گونه سایت های اسپم و غیر حرفه ای میشود.

نحوه اطلاع از قرارگیری در سندباکس گوگل

چنانچه برای پیدا کردن راه حل این موضوع در اینترنت چرخی بزنید راه های زیادی به شما پیشنهاد میشود.از معرفی ابزارهای مختلف تا سایتهایی که تشخیص میدهند که شما در Google Sandbox قرار دارید.اما هیچکدام از این ابزارها و سایت ها نمیتواند کمکی قطعی به شما بکند و این ابزارها بیشتر به عنوان مکمل استفاده میشوند و به عنوان نتیجه نهایی نمیتوان به آنها اکتفا کرد.بهترین روش برای تعیین این موضوع مشاهدات و تجربیات خود شما میباشد.دقت کنید که سندباکس گوگل هم یک موضوع تجربی است و براساس تجربیات و آزمون و خطای وبمستران و سئو کاران به وجود آمده است پس تجارب و مشاهدات خود را دست کم نگیرید.برای اینکه متوجه شویم در گوگل سند باکس قرار داریم یا نه, ابتدا باید بررسی کنیم که سایت مورد نظر ما در تمام کیوردهایی که روی آنها سئو انجام شده است رتبه خوبی ندارد یا فقط در برخی از کیوردها رتبه خوبی را کسب نکرده است.این کار را به راحتی میتوان با موتور جستجوی گوگل انجام داد.برای انجام این کار میتوانید کیوردهای مورد نظر را به صورت جداگانه سرچ کنید و یا اینکه آدرس سایت را به شکل site:mysite.com در باکس جستجوی گوگل وارد کنید.در صورتی که گوگل صفحات سایت شما را خوانده باشد ولی در کلمات کلیدی مورد نظرتان جایگاه مناسبی ندارید, به این معنی است که شما در سندباکس گوگل قرار دارید.وارد شدن در جعبه شنی گوگل تنها یک بار و آن هم در شروع کار دامنه رخ میدهد.

 

    نکات طلایی سئو وارد شدن در جعبه شنی گوگل (Google Sandbox) تنها یک بار و آن هم در شروع کار دامنه رخ میدهد.

 

چگونه از سند باکس گوگل خارج شویم؟

رد شدن از فیلتر Google SandBox در یک صورت امکان پذیر است و آن هم کسب اعتماد گوگل است.دلیل اصلی گوگل برای اعمال این فیلتر برای سایت های تازه کار این است که از کیفیت خدمات و محتوای سایت شما مطمئن شود.همچنین گوگل به دنبال آشنایی با شاخه اصلی فعالیت شما در وب و کسب اطمینان از قدم برنداشتن شما در مسیر اسپم و کلاهبرداری است.در صورتی که در سندباکس گوگل قرار دارید کار اشتباهی نکنید.تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مانند روال گذشته به تولید محتوای مناسب و سئوی استاندارد بپردازید تا بتوانید اعتماد گوگل را هرچه زودتر جذب کنید و در جایگاه مورد نظرتان قرار بگیرید.دقت کنید که سندباکس گوگل در دسته بندی جریمه ها و تنبیه های گوگل قرار نمیگیرد و به عنوان ابزاری هوشمند برای بهینه سازی فضای وب برای کاربران استفاده میشود.

 

    نکات طلایی سئو سندباکس گوگل در دسته بندی جریمه ها و تنبیه های گوگل قرار نمیگیرد.

 

در ادامه مقاله به ترتیب مواردی که باعث میشود که یک سایت از طرف گوگل جریمه شود و یا در لیست سیاه قرار بگیرد را توضیح خواهیم داد.این موارد به طور کلی در دسته بندی سئوی کلاه سیاه قرار دارد و استفاده از آنها به منظور نادیده گرفتن استانداردها و زیرپا گذاشتن قوانین گوگل می باشد.دقت کنید که سندباکس گوگل در دسته بندی جریمه های گوگل قرار ندارد.اما به دلیل تغییراتی که در نتایج سایت ایجاد و باعث به تعویق افتادن رشد سایت شما میشود در این دسته بندی قرار گرفته است.
دلایلی که باعث میشود گوگل سایت شما را جریمه کند :

   پنهان کردن متن یا لینک

قرار دادن یک مطلب یا یک لینک در سایت به شکل نامرئی یک روش اسپم برای بهینه سازی سایت میباشد.مطمئن باشید که گوگل متوجه متن یا لینک پنهانی شما خواهد شد و برای سایت شما جرمیه سنگینی را در نظر میگیرد.

   بهینه سازی یک روزه

این تیتر به این معنی است که در یک روز تصمیم میگیرید که تعداد زیادی محتوا و کلمه کلیدی را در سایت خود وارد کنید.این موضوع نه تنها به شما کمکی نمیکند بلکه باعث ورود شما به بلک لیست گوگل میشود.همانطور که گفته شد سعی کنید سئو و بهینه سازی سایت را با یک برنامه منسجم و یکنواخت و از راه های اصولی انجام دهید.

   کلاهبرداری فیشینگ (Phishing)

به عنوان یک اقدام غیر قانونی و کلاهبرداری شناخته میشود.ماموریت این سایت ها دزدی اطلاعات کاربران میباشد.اینگونه سایت ها به سایت های مخرب و یا اسپم معروف هستند که شدیدا از سمت گوگل تحریم و بلاک هستند.سایت های فیشینگ را آنتی ویروس های نیز به عنوان یک ویروس شناخته و بلاک میکنند.

   سایت خود را یک بار در موتورهای جستجو ثبت کنید

چنانچه سایت خود را بیش از یک بار به موتورهای جستجو معرفی کنید, این کار شما بی فایده و باعث تعلیق سایتتان میشود.دقت کنید که اینکار باعث عدم اعتماد گوگل به شما میشود.هرچند که به طور معمول نیازی به ثبت سایت خود در موتورهای جستجو ندارید و این کار خود به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

   حساسیت گوگل به استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی
در گذشته به این صورت بود که موتورهای جستجو به متن هایی که کلمات کلیدی بسیاری داشتند علاقه مند بودند و این متنها و صفحات را مورد توجه قرار میدادند.اما در آپدیتهای جدید الگوریتم های گوگل دیگر زیاد بودن کلمات کلیدی یک متن باعث محبوب شدن و افزایش رتبه آن نمی شود.سعی کنید در متن خود کلمات کلیدی مرتبط و کاربر پسندی را در نظر بگیرید.دقت نکردن به این موضوع میتواند به راحتی شما را وارد لیست سیاه گوگل کند.

   برای هر مطلب یک URL

چنانچه محتوایی تولید کردید که قوانین و استانداردهای گفته شده در آن رعایت شده بود و مورد پسند کاربر بود, از آن سواستفاده نکنید.برخی افراد هنگامی که یک محتوای خوب و با کیفیت در سایت خود دارند این مقاله را در صفحات مختلف و در URL های مختلف قرار میدهند تا بتوانند از طریق آن ورودی بیشتری دریافت کنند.اینگونه سایتها وارد بلک لیست گوگل شده و با جریمه مواجه میشوند.پس هر مطلب یک URL.

   محتوای خوب ضامن بقای شما

یکی از مهمترین قسمت های سایت شما که ابزارهای هوشمند گوگل مدام در حال بررسی آنهاست, محتوای سایت شما میباشد.دقت کنید که استفاده از محتوای بی کیفیت,کپی و یا اسپم ضربه سختی را به سایت شما وارد خواهد کرد.الگوریتم پنگوئن گوگل به نحوی برنامه ریزی شده است تا بهترین محتوا با بهترین ساختار در اختیار کاربران قرار گیرد.وظیفه این الگوریتم حذف کامل و یا موقت محتواهای بی کیفیت از نتایج گوگل است.

بلک لیست گوگل,سند باکس,گوگل پنالتی

   ارورهای 404 سایت :

ارورهای 404 از فاکتورهای منفی در سئوی سایت است و داشتن صفحات 404 از نظر گوگل قابل قبول نمیباشد.از سوی دیگر مخاطب در صورت مواجه با این صفحات نیازش تامین نشده است و اعتمادش را به سایت شما از دست میدهد.

   محتوا یا دریای کلمات کلیدی :

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی از نظر گوگل رد شده است.گوگل این موضوع را به عنوان ضعف شما در محتوانویسی در نظر میگیرد.از نظر کاربران نیز محتوایی که در آن از کلمات کلیدی بیش از اندازه استفاده شده باشد خسته کننده خواهد بود.

   لینک فوتر بیش ازحد :

استفاده بیش از اندازه از لینک های فوتر چه قصد Navigation Bar و چه به قصد لینک سازی داخلی از نظر گوگل قابل قبول نمی باشد و ظاهر سایت شما را هم زشت میکند.

گوگل پنالتی,جریمه گوگل,سندباکس گوگل
   اضافه نکردن سایت مپ XML :

اضافه کردن سایت مپ را در لیست کارهای اصلی خود قرار دهید.گوگل با استفاده از سایت مپ سایت شما را راحت تر بررسی میکند و اطمینان بیشتری به شما پیدا میکند.سایت مپ XML را در سایت خود ثبت کنید و آن را در اکانت وبمستر خود هم اضافه کنید.

    این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم : نقشه سایت چیست + نحوه ایجاد sitemap   

 

   لینک های مخفی :

برخی از افراد لینک های بسیاری را در صفحه اصلی یا صفحات دیگر سایت به صورت نامرئی قرار میدهند.گوگل در صورت متوجه شدن این موضوع با شما برخورد سختی خواهد کرد.لینک های سایت شما باید در دسترس و قابل دیدن باشند.

   لینک های درهم شکسته ی بیرونی :

لینک های داخلی خود را به صورت مداوم بررسی کنید.این موضوع باعث میشود که از به وجود آمدن صفحات 404 جلوگیری کند.پس لینک های خراب و شکسته را پیدا و بازسازی کنید.

   استفاده بی رویه از Anchor text :

استفاده بیش از حد از Anchor Text از زمان بروزرسانی الگوریتم پنگوئن از نظر گوگل غیر استاندارد میباشد.سعی کنید روند لینک سازی در سایتتان به صورت طبیعی باشد.

   تایم اوت شدن وب سایت :

مواجه با پیغام Timeout در زمان باز کردن سایت برای هیچ کس قابل تحمل نیست.وبمستر, کاربر و حتی گوگل هم نمیتوانید این پیغام را تحمل کند.در صورتی که این اتفاق برای سایت شما رخ دهد باید منبع این ایراد را پیدا و آن را اصلاح نمایید در غیر این صورت گوگل سایت شما را de-index خواهد کرد.

گوگل پنالتی,جریمه گوگل,سندباکس گوگل   استفاده از کلید واژه های متا (meta) :

در استفاده از کلید واژه های متا زیاده روی نکنید.این موضوع ازنظر گوگل رد شده است.

   سرعت پایین لود سایت :

سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم در سئو داخلی و یکی از عوامل رضایت کاربر از سایت میباشد.کند بودن سایت میتواند به دلیل سنگین بودن سایت و یا هاستینگ ضعیف باشد.

   دریافت کامنت اسپم :

سعی کنید سیستم کامنت دهی مناسبی روی سایت نصب کنید تا توانایی تشخیص اسپم خودکار را داشته باشد.در هنگام تایید کامنت ها آنها را به دقت بررسی و کامنت های اسپم را حذف کنید.

   سئوی غیرمجاز(black hat) :

در صورتی که از روشهای کلاه سایه (Black Hat) برا سئوی سایت سایت خود استفاده کرده اید شک نکنید که نتایج منفی آن را دیر یا زود در سایت خود مشاهده خواهید کرد.سعی کنید به قوانین گوگل احترام بگذارید تا اسیر جریمه های گوگل نشوید.

 

گوگل پنالتی,سئوی کلاه سیاه,سئوی کلاه سفید

   گزارش های اسپم :

گوگل یک فرم آنلاین برای گزارش سایت های اسپم منتشر کرده است. ممکن است سایت شما چه از روی دشمنی و یا حتی واقعا، منبع بالقوه ای از اسپم گزارش شود.

   مخفی کردن اسپانسرها :

داشتن اسپانسر اصلا بد نیست. حتی وجود بسیاری از سایت ها بدون اسپانسر هیچگاه ممکن نمیشد. بنابراین سعی نکنید اسپانسرهای خود را مخفی کنید اما قوانین را رعایت کنید: یعنی لینک های اسپانسر را nofollow کرده و مطمئن شوید ربات اخبار گوگل صفحاتی که این لینک ها در آن یافت میشوند را crawl نکرده باشد.

   ربات های عیب یاب تکست (robots txt) :

فایل ربات های تکست (robots txt) باید استفاده شوند تا موتورهای جستجو بدانند چطور با سایت شما کار کنند. البته برای بیرون کردن صفحات از این ربات ها دلایل قانونی وجود دارند مثلا بلاکینگ های زیاد می تواند علت جریمه شما باشد.

   لینک سازی به سایت های مشکوک :

به هیچ وجه با سایت هایی که سابقه منفی دارند و یا فعالیت های غیر قانونی و اسپم انجام میدهندتبادل لینک نکنید.تبادل لینک باسایت هایی که قبلا توسط گوگل جریمه شده اندهم میتواند خطرناک باشد

   لینک های خارج شونده(outbound) :

لینک سازی خارجی نباید بیش از اندازه باشد.زیاد بودن لینک های خارجی از اعتبار سایت شما کاهش می دهد واعتماد گوگل به شما را کم میکند.

   بک لینک های نامطلوب :

سایت شما هرگز مستحق این جریمه نیست بنابراین باید از آن آگاه باشید. اما اگر واقعا بد شانس باشید شاید یکی از رقبای بدخواه شما برای جریمه شدن سایت شما تلاش کند و کاری کند تا رتبه ی آن در SERP نزول کند. برگزاری کمپین بک لینک نامطلوب از شایع ترین آنهاست.

   کلیدواژه های هدف :

گوگل برعلیه کلیدواژه هایی که بیشتر در سایت های اسپم ظاهر میشوند مبارزه میکند. یکی از این کلیدواژه هایی که گوگل هدف قرار داده "paydad loans" است. اگر در صنعتی فعالیت میکنید که مملو است از اسپم، منتظر خشم گوگل باشید.

   لینک های قاچاق :

آب زیرکاه نباشید و لینک ها را در فایل اسکریپت نگذارید. گوگل در آنالیز اسکریپت ها و پیدا کردن لینک های غیرعادی و مرموز مهارت بیشتری از شما دارد.

   دامنه با سابقه ی بد :

شاید خریداری یک دامنه با پیشینه ی بد عمدی نباشد اما بهنگام ساخت یک سایت جدید مشکلاتی برایتان بوجود می آورد. متاسفانه در این مورد هیچ راه برگشتی برای جبران ضرر شما وجود ندارد و فقط باید دامنه ی دیگری خریداری کنید.

 

نکات سئو نظر شما در مورد جریمه ها و قوانین گوگل چیست؟

نکات سئو آیا قوانین و استانداردهای گوگل توانسته باعث بهتر شدن فضای وب شود؟

نکات سئو آیا تا به حال از روشهای زود بازده و کلاه سیاه سئو برای بهینه سازی سایت خود استفاده کردید؟

نکات سئو تا به حال اسیر جریمه های دستی یا الگوریتمیک گوگل شده اید؟

منبع : مقاله ی

 همه چیز در مورد جریمه گوگل, پنالتی,سندباکس,بلک لیست و افت رتبه در لابراسئو

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 59
تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1396 زمان : 11:49 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

درود چه  توصیه هایی در مورد  بهینه سازی سایت میدانید.


زمینه ی اصلی فعالیت لابراسئو چیست:

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز ,لابراسئو  وب سایتی قدرتمند و نوظهور میباشد که براساس آزمایشات دقیق و تحقیقاتی مستند محتوا های درست و معتبری را برای آموزش سئو در ایران در اختیار شما عزیزان میگذارد.

اما چرا میگوییم لابراسئو منبع معتبری از علم سئو را در اختیار شما میگذارد.
  مشکلات منابع کنونی سئو در ایران :

  منابع کنونی موجود برای سئو در ایران شامل یکی از دسته های زیر میباشد که هر کدام دارای مشکلاتی هستند که در ذیل به آن ها می پردازیم.
مشکلات منابع کنونی سئو در ایران


1 -منابع کپی:

این منابع هیچ اعتباری ندارند چرا که نه بر معتبر بودن دانش و علم شخص کپی کننده اعتباری است و نه بر منبعی که از آن کپی کرده است اعتباری میباشد  فقط عمل کپی بدون هیچ ویرایشی بر اساس علم سئو صورت گرفته است  پس این منابع هیچ اعتباری ندارند.

2 منابع ترجمه شده :

این منابع با ترجمه کردن سایت های انگلیسی زبان که در زمینه ی سئو فعالیت دارند محتوا های ترجمه شده ای از سئو در اختیار کاربران قرار میدهند اما مشکل این منابع ترجمه شده چیست .

با کمی دقت به راحتی میتوان به این موضوع رسید که گوگل رفتاری مشابه برای سایت های انگلیسی زبان با سایت های غیر انگلیسی زبان به ویژه فارسی زبان ندارد یعنی که هنوز به این توانایی نرسیده است که دقتی که برای بررسی سایت های انگلیسی زبان میگذارد برای سایت ها با زبان های دیگر هم بگذارد.

برای مشخص شدن این موضوع چند مثال می آوریم :


گزینه گوگل خود اعلام کرده است برخی از سایت ها را رندوم وار توسط نیرو های انسانی خود (کارمندان خود) بررسی میکند میدانیم که این موضوع تا بحال برای سایت های فارسی زبان اتفاق نیافتاده است ,خود این موضوع یک دلیل برای اثبات رفتار غیر مشابه گوگل برای انواع سایت ها بازبان های مختلف است.

 گوگل بیان کرده است اگر در کنار بک لینک های شما در یک محتوا ,کلمه ی donat یا sponsored باشد یعنی این لینک حمایتی است و ارزش یک بک لینک را ندارد این مورد هم تابحال در سایت های فارسی زبان دیده نشده.

 یک مثال بهتر دیگر برای اینکه مشخص شود گوگل رفتار مشابه ای برای تمامی سایت ها با زبان های مختلف ندارد بررسی الگوریتم تشخیص کیفیت محتوای گوگل است ,این الگوریتم محتواها را از لحاظ کیفیت بررسی میکند سوال اینجاست که آیا واقعا کیفیت و دقتی که این الگوریتم در بررسی

سایت های انگلیسی زبان دارد برابر است با آن کیفیتی که برای سایت های غیر انگلیسی زبان میگذارد ,جواب مسلما خیر است چون گوگل هنوز به این توانایی نرسیده است, درستی این جمله را با یک مثال توضیح میدهیم ,

google translate یک ابزار گوگل برای ترجمه متون به زبان های مختلف است,شما اگر یک متن انگلیسی را به آن دهید تا به فارسی ترجمه کند میبینید که آن متن را بدون ایراد تحویل شما نمیدهد و کلی ایراد ساختاری و معنایی را میتوان در آن یافت ,پس چطور الگوریتم تشخیص کیفیت محتوای

گوگل میتواند کیفیت یک سایت غیر انگلیسی زبان را مانند کیفیت یک سایت انگلیسی زبان بررسی کند پس باز به همان نتیجه میرسیم گوگل قادر نیست رفتاری مشابه برای سایت های غیر انگلیسی زبان با انگلیسی زبان داشته باشد.


 مثال آخر کپی رایت است که در سایت های انگلیسی زبان این قانون به شدت اجرا میشود و باعث حذف و جریمه ی مطالب کپی و کپی کار میشود اما در سایت های غیرانگلیسی زبان این شدت و نظارت دیده نمیشود و اگر شما مثلا به زبان فارسی دنبال یک موضوع در گوگل باشید

میبینید که عموم مطالب در سایت های مختلف کپی هم هستند.


پس باز به جمله ی اول اشاره میکنم تا نتیجه ی اصلی و مهم را بیان کنم :

گوگل قادر نیست رفتاری را که برای سایت های انگلیسی زبان انجام میدهد برای سایت های غیر انگلیسی زبان نیز داشته باشد پس اگر یک سایت انگلیسی زبان درباره سئو مطلبی یا راهکاری برای تغییر ارزش سئو سایت انتشار داد این مطلب

یا راهکار  قرار نیست همان تاثیری را که بر سایت های انگلیسی زبان دارد بر روی سایت های غیر انگلیسی زبان نیز داشته باشد چرا که دید گوگل نسبت به سایت ها با زبان های مختلف کاملا متفاوت است پس منابع ترجمه شده نمیگوییم غیرقابل اعتماد هستند اما

نمیتوانیم صد در صد به آن ها اعتماد کنیم.

3  منابع غیر مستند:

تولیدکنندگان این منابع باتوجه به شنیده ها خود, شایعات,حدس و گمان و...محتوا هایی تولید میکنند و چون دقیق و حساب شده نیستند و براساس حدس و شایعه هستند نمیشود به آن ها نیز رجوع کرد  در ضمن گاهی اوقات نویسنده براساس تجربیات خود مطلبی را انتشار میدهد

مثلا میگوید من کلمه ی کلیدی را در اول عنوان آوردم و همچین تغییراتی را مشاهده کردم اما مشکل ما با این افراد این جاست آیا فقط این تغییر را انجام داده آیا مطمئن است فقط این عمل خاص باعث این تغییر شده است,
شایعات سئو

 

شاید قبلا بک لینکی دریافت کرده یا یک کاردیگری انجام داده حالا آن بک لینک یا حرکت دیگراثر کرده و ایشان فکر کرده است که به خاطر تغییر کلمه ی کلیدی در عنوان بوده است اما در آزمایشات لابراسئو تمامی سایت ها خام هستند و فقط وفقط یک عمل روی آن سایت اعمال میشود و هر تغییری حاصل آن عمل است و هیچ عمل دیگری نیست که روی آن اثر بگذارد پس مطمئنیم با انجام آن عمل بوده است که همچنین اتفاقاتی رخ داده.

همانطور که توضیح دادیم واقعا نمیتوانیم به منابع موجود برای سئو در ایران به شکل صد در صد اعتماد کنیم پس به چه منبعی رجوع کنیم ما نیز به دنبال یک منبع قابل اعتماد بودیم اما متاسفانه منبع های موجود قانع کننده نبودن تا خود به این نتیجه رسیدیم تا خودمان با انجام آزمایشاتی دقیق و مستند به علم سئویی برسیم که در ایران

جوابگو باشد تا هم باعث پیشرفت علم سئوی خودمان و هم هموطنان عزیزمان شود و حاصل آن شد سایت لابراسئو ,که ما در آن نتایج آزمایشاتمان را صادقانه و به شکل زنده انتشار میدهیم و درمورد تغییرات محتوا و ویدیو تولید میکنیم و از آنجا که این مطالب بصورت زنده است هم باعث میشود که شما عزیزان به ما اعتماد کنید و هم

خودتان برداشت خاص خودتان را داشته باشید و حتی اگر ما متوجه موضوعی نشده بودیم شما متوجه آن شوید چرا که همه چیز زنده و مشخص و قابل دسترس است.

منبع: مقاله  ی مشکلات منابع آموزشی سئو در ایران  در لابرا سئو

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 53
تاریخ : شنبه 15 مهر 1396 زمان : 10:18 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

درود چه  توصیه هایی در باره ی  لابراتوار سئو باید دانست.

    منتشر شده در پنج شنبه, 04 شهریور 1395 19:07

برچسب گوگل mobile friendly

گوگل اخیرا گفته است احتمالا برچسب mobile friendly که در نتایج گوگل موقع جستجو با تلفن همراه نشان داده می شود به زودی حذف خواهد شد.البته این موضوع بدین معنی نیست که الگوریتم mobile friendly نابود می شود .

فقط بدین معنی است که این برچسب دیگر در نتایج نمایش داده نخواهد شد.

 در این اعلامیه گوگل اعلام کرد که در حال حاضر 85 درصد از وب سایتها در نتایج گوگل موبایل فرندلی هستند و برای موبایل مناسب می باشند یا رسپانسیو هستند بنابراین تصمیم گرفته شده است که این برچسب از نتایج حذف گردد .

نمایش این برچسب در نوامبر 2014 رسما آغاز شد .

اگر برای وب سایت خود در نتایج گوگل این برچسب را نمی بینید نیازی به نگرانی نیست . شما می توانید موبایل فرندلی بودن وب سایت یا رسپانسیو و واکنش گرا بودن وب سایت خود را از طریق ابزار تست نسخه موبایل در گوگل وبمستر بررسی کنید .

در تصویر بالا نمونه ای از این برچسب که در نتایج به نمایش در می آید برای شما گذاشته شده است .

این خبر بر اساس اعلامیه گوگل و از طریق وب سایت  searchengineland.com منتشر گردیده است .

منبع:مقاله ی  حذف برچسب mobile friendly در نتایج گوگل  در لابراسئو

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 54
تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1396 زمان : 12:52 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)


آموزش تعمیرات موبایل :تلفن همراه دستگاهی است برای ارسال و گرفتن تماس تلفنی به
وسیله ی امواج رادیویی آموزش تعمیرات موبایل  در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل  ایناست که برای رابطه به شبکهٔ تلفن
همراه  به کار می‌رود.
 آموزش تعمیرات
موبایل این دستگاه اولین مرتبه توسط کمپانی آمریکایی موتورولا در تاریخ سوم آوریل
۱۹۷۳  با وزنی نزدیک به 2 کیلوگرم
تولید گردید. گوشی مدل های
گوناگونی دارا می باشد و از طریق
کارخانه‌ های تولید کننده ی گوناگونی
تولید می‌شود و به بازارمی آید.
 برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ
الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
بلوک UI
این بلوک که به آن رابط (کاربر) نیز گفته می‌شود وظیفه راه‌اندازی کلیه اعلام
کننده‌ها از قبیل زنگ، موتور لرزاننده و LEDهای روشن کننده صفحه نمایشگر و صفحه
کلید در شب را بر عهده دارد.
در بعضی از گوشی‌های موبایل بلوک UI به صورت یک آی سی ساخته می‌شود و در بعضی
گوشی‌ها قسمت‌های مختلف آن ترانزیستوری است و به صورت مجزا روی برد قرار
می‌گیرد.
بلوک منبع تغذیه و شارژینگ
آموزش تعمیرات موبایل منبع تغذیه موبایل واحدی است که ولتاژ لازم بلوک‌های دیگر
را از طریق باتری فراهم می‌کند. واحد منبع تغذیه از رگولاتورهای مختلفی تشکیل شده و
داخل یک بسته‌بندی قرار دارد. این بسته‌بندی به آی‌سی CCONT موسوم است.
 واحد شارژینگ نیز مجموعه قطعاتی است که از طریق ولتاژ دریافتی از آداپتور،
باتری را شارژ می‌کند. معمولاً این واحد نیز از یک آی‌سی به نام CHAPS تشکیل
شده‌است. آی‌سی CCONT و CHAPS با یکدیگر در ارتباط هستند،
 زیرا آی‌سی CHAPS برای شارژ باتری بایستی از CCONT کنترل
شود.COBBA
در بلوک AF از یک آی‌سی به نام COBBA استفاده می‌شود. این آی‌سی مبدل سیگنال‌های
آنالوگ به دیجیتال و برعکس است. امواج دریافتی آنتن بعد از این که توسط آی‌سی RF
دمودولاسیون شدند با خطوط RX وارد آی‌سی COBBA در واحد AF می‌شوند.
این آی‌سی ابتدا سیگنال‌های دریافتی آموزش تعمیرات موبایل  از RF را توسط
خطوط ارتباطی PCM به بلوک MCU می‌دهد. در این بلوک اطلاعات از طریق آی‌سی CPU روی
حافظه موقت گوشی ریخته می‌شود.
 سپس آی‌سی COBBA دوباره از طریق همان خطوط ارتباطی، اطلاعات را از روی
حافظه موقت خوانده و به سیگنال آنالوگ تبدیل می‌کند که از طریق بلندگو قابل استفاده
خواهد شد.
به همین طریق برای اطلاعاتی که بایستی از موبایل خارج شود، صدایی که توسط
میکروفون دریافت می‌شود، به صورت سیگنال آنالوگ است. این سیگنال بعد از ورود به
آی‌سی COBBA، تبدیل به صدای دیجیتال می‌شود.
این صدا از طریق خطوط PCM به واحد MCU منتقل می‌شود تا در حافظه موقت نگهداری
شود و به محض کانال‌دار شدن موبایل تمامی اطلاعات قسمت میکروفون از طریق واحد RF به
BTS ارسال می‌شود.
PCM
PCM یکی از روش‌های انتقال اطلاعات بین دو واحد است. این واحد خطوط ارتباطی بین
آی‌سی COBBA و CPU بوده و در نقشه‌ها از آن به عنوان خطوط PCM نام برده می‌شود. این
انتقال به صورت کد شده انجام می‌شود که انواع آن RX و TX است.
۱- خطوط PCM TX مربوط به مسیر جابجایی  آموزش تعمیرات موبایل اطلاعات
دیجیتال میکروفون به حافظه.
۲- خطوط PCM RX مربوط به مسیر انتقال اطلاعات دیجیتال دریافتی به حافظه.
خطوط PCM TX و PCM RX در نقشه‌های گوشی‌ها بین آی سی COBBA و آی‌سی CPU مشخص
می‌باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 58
تاریخ : شنبه 31 تیر 1396 زمان : 10:40 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

واکنش سازمان غذا و دارو به قیمت پانسمان مریضان پوست پروانه ای


مرکز خوراک و دارو، در عکس العمل به داستان پانسمان بیماران پروانه ای که در برنامه «خندوانه» مطرح گردیده بود، بیاناتی ارائه داد.

 به گفته مهر، در برنامه چهارشنبه شب خندوانه، گروهی از بیماران (EB مهمان این شو بودند.
 

یکی از بیماران در ارتباط با وضعیت هزینه های بیماری پروانه ای، گفت: هزینه پانسمان بیماران پوست پروانه ای ماهانه ۲.۵ میلیون تومان است.

 

این اظهارات در حالی عنوان شد، که چندی قبل دکتر رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، از تامین هزینه های پانسمان تخصصی بیماران پروانه ای خبر داده بود.

 

بر همین اساس، دکتر فرزاد پیرویان معاون طرح و برنامه سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: در حال حاضر با توجه به دستور وزیر بهداشت و رئیس سازمان، بیماران EB از جهت پانسمان های تخصصی تحت پوشش کامل سازمان قرار گرفته اند.

 

وی افزود: براساس تفاهم نامه فی ما بین سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی ایران لیست پانسمان های تخصصی به سازمان اعلام و به طور کاملا رایگان از طریق خانه EB در اختیار بیماران قرار می گیرد.

 

پیرویان تاکید کرد: البته این بیماران نیاز به سایر اقدامات درمانی و پوشش های حمایتی دارند که در حیطه اختیارات سازمان غذا و دارو نیست.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 83
تاریخ : پنجشنبه 19 اسفند 1395 زمان : 14:14 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

تقاطع استفاده از مسکن و بروز نارسایی قلبی


دانشمندان در پژوهش تازه شان به ارتباط مابین استفاده از مسکن های ضدالتهابی غیراستروئیدی و ریسک بروز نارسایی قلبی پی بردند.

 به نقل از مهر، دو متخصص قلب از کشور دانمارک با مطالعه در کشورهای ایتالیا، هلند و بریتانیا

دریافتند استفاده از آنتی بیوتیکرهای ضدالتهابی غیراستروئیدی NSAID با ابتلابه نارسایی قلبی مرتبط میباشد.

 

محققان ۹۲,۱۶۳ بیمار مبتلا به نارسایی قلبی که در بیمارستان بستری شده بودند را شناسایی کرده و سپس مصرف مُسکن و میزان دوز مصرفی را در آنها بررسی کردند.

 

محققان دریافتند مصرف هرنوع NSAID در دو هفته گذشته موجب افزایش ۱۹ درصدی ریسک بستری شدن در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی می شود.

 

داروهای مورد مطالعه شامل دیکلوفناک، ایبوپروفن، ایندومتاسین، کتورولاک، ناپروکسن، نیمسولید، پیروکسیکام، اتوریکوکسیب، و روفکوکسیب بودند.

 

البته از آنجایی که این تحقیق بر روی افراد مسن و دارای سلامت ضعیف انجام شده بود، متخصصان می‌گویند که یافته‌های این پژوهش ارتباط کمی با اکثر افراد زیر ۶۵ سال داشته باشد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 63
تاریخ : دوشنبه 02 اسفند 1395 زمان : 16:58 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

غذا های که باعث اختلال در متابولیسم بدن می شوند و باعث چاقی می شوند


بعضی از مواد غذایی با کُند کردن جریان متابولیسم سلول باعث اضافه وزن و اضافه وزن می گردند.

 به گفته مهر، اگر مبتلا به زیادی وزن و چاقی هستید، می توانید باکم کردن مواد خوراکی زیر که

باعث کاهش جریان سوخت وساز بدن می شوید، وزن خویش را متعادل نمایید.

 

آرد سفید: آرد سفید حاوی مقدار کم فیبر است یا اصلا فیبر ندارد، از اینرو بدن برای تجزیه این ماده غذایی نیاز به انرژی ندارد و در نهایت متابولیسم بدن بی نهایت کُند می شود.

 

کره: کره غنی از اسیدهای چرب اُمگا-۶ است و مصرف بالای اسید چرب اُمگا-۶ موجب مقاومت انسولین می شود، از اینرو بدن ما بسیاری از کربوهیدرات های مصرفی را به چربی تبدیل می کند.

 

نوشیدنی های شیرین: وجود میزان بالای فروکتوز در نوشیدنی های شیرین می تواند روند متابولیسم را بی نهایت کُند کند.

 

آب نبات: مصرف آب نبات موجب افزایش میزان گلوکز خون شده و به سرعت در سیستم بدن جذب می شود. بدین ترتیب روند متابولیسم بدن کاهش می یابد. اگر عاشق این شیرینی هستید بهتر است شکلات تلخ را جایگزین آب نبات کنید.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 90
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1395 زمان : 14:16 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)


جالب ترین خشکی کره خاکی در کشور مصر


سرزمین مصر این روزها هرچند به علت تب و تاب های سیاسی از فهرست مسافرت های توریستی

جهان بیرون آمده است، اما اکنون هم یکی از دیدنی ترین نقاط جهانست که جاذبه های

کهن و طبیعی اش به یک مقدار برای توریستان هیجان دارد. مصر که گمان می رود تمام جهان

از عظمت اهرام ثلاثه اش با خبر باشند، ولی حتما از عظمت کویر عجیب آن آگاه نیستند!

کویر سفید رنگ بی نظیری که تنها در مصر وجود دارد و البته همان هم هنوز به طور کامل کشف نشده است.

 

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

 

صحرای بیضاء یا کویر سفید (Sahara el Beyda) منطقه وسیعی از مصر است که در نزدیکی روستای الفرافرة قرار دارد. صحرایی که خاک آن نشانی از زردی و سرخی کویر ندارد و خاک سفید آن در سال های اخیر گردشگران زیادی را برای تماشای آن به مصر کشانده است.

 

 

به خصوص که این صحرا در نزدیکی صحرای سیاه و کوه های کریستالی مصر قرار گرفته و همین جذابیت این منطقه را چند برابر می کند.

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

اگر در شب گذارتان به صحرای بیضاء بیفتد، به احتمال زیاد خاک این صحرا را با برف های پودری زمستانی اشتباه خواهید گرفت! اما این صحرا نه تنها رنگ برف را تا به حال به خود ندیده، بلکه آنقدر داغ و درخشان است که تورهای گردشگری، ترجیح می دهند شب ها مسافران خود را به این کویر ببرند.

 

 

در صحرای بیضاء می توان عجیب ترین نمونه از سنگ های گچی را دید که با ملایم ترین بادها دچار فرسایش شده اند و به شکل های عجیبی درآمده اند. یکی از معروف ترین این نوع صخره ها که در صحرای بیضاء به وفور پیدا می شود، سنگ های قارچی شکلی است که به شکل غیرقابل باوری شبیه قارچ های غول پیکر خوراکی به نظر می رسند.

 

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

البته در سال های اخیر صخره های سست و گچی این صحرا با بی توجهی گردشگرانی که از سست بودن خاک منطقه خبر ندارند، آسیب های زیادی دیده اند.


کویرمصر

صحرای بیضاء محل امنی است که گردشگران می توانند چند شب را در آن سر کنند بدون آنکه خطر حمله جانوران آنها را تهدید کند. در این صحرا خبری از خزندگان و حشرات خطرناک نیست و تنها حیوانی که اگر توریست ها خوش شانس باشند می توانند ببینند، روباه است که سرو کله آن در نیمه های شب برای خوردن باقیمانده غذای توریست ها پیدا می شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 77
تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1395 زمان : 10:33 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)


هیجان انگیز ترین کویر کره خاکی در سرزمین مصر


سرزمین مصر این روزها اگرچه به علت بالاوپایین های دولتی از لیست تورهای گردشگری

دنیا خارج شده ، ولی اکنون هم یکی از دیدنی ترین نقاط دنیاست که جاذبه های

تاریخی و طبیعی اش به یک اندازه برای گردشگران خارجی جذابیت دارد. کشوری که شاید کلیه ی جهان

از عظمت اهرام ثلاثه اش آگاه باشند، اما حتما از عظمت کویر ناشناخته آن آگاه نیستند!

کویر سفید رنگ بی نظیری که تنها در مصر وجود دارد و البته همان هم هنوز به طور کامل کشف نشده است.

 

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

 

صحرای بیضاء یا کویر سفید (Sahara el Beyda) منطقه وسیعی از مصر است که در نزدیکی روستای الفرافرة قرار دارد. صحرایی که خاک آن نشانی از زردی و سرخی کویر ندارد و خاک سفید آن در سال های اخیر گردشگران زیادی را برای تماشای آن به مصر کشانده است.

 

 

به خصوص که این صحرا در نزدیکی صحرای سیاه و کوه های کریستالی مصر قرار گرفته و همین جذابیت این منطقه را چند برابر می کند.

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

اگر در شب گذارتان به صحرای بیضاء بیفتد، به احتمال زیاد خاک این صحرا را با برف های پودری زمستانی اشتباه خواهید گرفت! اما این صحرا نه تنها رنگ برف را تا به حال به خود ندیده، بلکه آنقدر داغ و درخشان است که تورهای گردشگری، ترجیح می دهند شب ها مسافران خود را به این کویر ببرند.

 

 

در صحرای بیضاء می توان عجیب ترین نمونه از سنگ های گچی را دید که با ملایم ترین بادها دچار فرسایش شده اند و به شکل های عجیبی درآمده اند. یکی از معروف ترین این نوع صخره ها که در صحرای بیضاء به وفور پیدا می شود، سنگ های قارچی شکلی است که به شکل غیرقابل باوری شبیه قارچ های غول پیکر خوراکی به نظر می رسند.

 

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

البته در سال های اخیر صخره های سست و گچی این صحرا با بی توجهی گردشگرانی که از سست بودن خاک منطقه خبر ندارند، آسیب های زیادی دیده اند.


کویرمصر

صحرای بیضاء محل امنی است که گردشگران می توانند چند شب را در آن سر کنند بدون آنکه خطر حمله جانوران آنها را تهدید کند. در این صحرا خبری از خزندگان و حشرات خطرناک نیست و تنها حیوانی که اگر توریست ها خوش شانس باشند می توانند ببینند، روباه است که سرو کله آن در نیمه های شب برای خوردن باقیمانده غذای توریست ها پیدا می شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1395 زمان : 17:40 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

چهره ی یک سایت بااهمیت تر است یا محتواوب سایت ؟

ظاهر یک سایت بااهمیت تر می باشد یااینکه محتواوب سایت ؟

احتمالا این پرسش ازجمله از مهمترین مسائلی باشد که مدیرعاملان یک کسب و کار

آنلاین به آن می اندیشند ، اینکه آیا بازدیدکنندگان سایت ، گرفتار شکل آن بشوند

و یا درگیر محتواسایت بشوند؟

بسیاری از مدیرعاملان فروشگاه الکترونیکی به دنبال یافتن راه هایی برای جذب بازدید کننده بیشتر میباشند

 و در این میان ممکن است برخی از مدیران درهنگام ساخت وب سایت صرفا به جنبه های ظاهری ساختن وب سایت خود اهمیت داده و برخی دیگر صرفا به محتوای وب سایت خود اهمیت

 داده و به هیچ وجه به جنبه های ظاهری سایت خود اهمیت نمیدهند. به نظر شما آیا نحوه عملکرد این دو گروه از مدیران کسب و کارهای آنلاین صحیح است؟
ه نظر شما راه حل رفع این مشکل چیست؟

حال شما تصور میکنید حفظ بازدید کننده سخت تر از جذب آن است یا خیر ؟ به نظر شما چگونه میتوان این مشکل را حل کرد؟

به نظر من راه حل رفع این مشکل بسیار ساده میباشد

، میتوانید با استراتژی هایی برای کاهش هزینه طراحی سایت ، از یک وب سایت با گرافیک کاملا مناسب برخوردار شوید ، و از طرفی با نوشتن مقالات و متن هایی قدرتمند

، علاوه بر افزایش میزان بهینه سازی سایتتان میتوانید نسبت به جذب بازدیدکنندگان نیز موفق عمل کنید. میتوانید برای چگونه نوتن محتوای سایت خود کمی مطالعه نمایید ،

 و یا روش هایی برای افزایش گرافیک سایت خود در نظر بگیرید تا بتوانید در کنار گرافیک وب سایتتان ، محتوای قدرتمندی نیز داشته باشید. به هرحال نمیتوان تاثیر بخش مقالات در جذب بازدیدکننده

را کتمان کرد اما از طرفی نیز نمیتوان تاثیر گرافیک یک وب سایت در نگه داشتن بازدیدکننده در سایت ها را نیز نادیده گرفت.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 70
تاریخ : شنبه 09 بهمن 1395 زمان : 10:33 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)


هیجان بردن از سفر با کودک

چند روز قبل از گردش، نکات مهم مسافرت را به بچه ‌تان یاد بدهید

زمانی سخن از مسافرت به میان می‌آید اکثر پدر و مادرها به دلیل نگرانی

 و دشواری گردش با بچه، به جاهای نزدیک و داخل شهری راضی می گردند و

یا اصلا نمیروند! البته اگر مردم بدانند که با رعایت نکات ایمنی و غذایی آسان می‌توانند

سفری خاطره انگیز را با کودکان تجربه کنند، هم اکنون دست به کار می‌شوند و برای تعطیلاتشان برنامه می‌چینند.

10- اگر می‌خواهید با هواپیما به سفر بروید حتما قبل از آن با پرشک کودک‌تان مشورت کنید.

11- برای جلوگیری از گوش درد نوزاد در سفر‌های هوایی، باید تغذیه او را طوری تنظیم کنید که در زمان بلند شدن هواپیما و نشستن آن، کودک در حال خوردن خوراکی باشد. در نوزادان مکیدن شیر، فشار ناشی از تغییرات فشار هوا بر گوش‌های کودک را کم می‌کند.

12- فراموش نکنید که کودک یا نوزاد در هنگام بلند شدن و فرود هواپیما باید بیدار باشد و حالت درازکش هم نداشته باشد. پستانک دادن به نوزاد را در این مواقع فراموش کنید چرا که حتما باید خوراکی بخورد یا نوشیدنی بنوشد.

سفر رفتن,مسافرت رفتن،دانستنی های سفر

مراقب مکان‌هایی که به آنجا مسافرت می‌کنید و افرادی که ملاقات می‌کنید باشید

 
13- تا جایی که امکان دارد از پرواز‌های مستقیم استفاده نکنید چرا که نا آشنا بودن به محیط و وسایل جدید ممکن است روی خواب نوزادتان تاثیر بگذارد. اگر ناچار به این سفر هستید، پتو و تعدادی از اسباب‌بازی‌هایی که کودک‌تان با آنها آرام می‌شود را به همراه داشته باشید.

14- برای سرگرم شدن بچه‌ها در هواپیما مداد‌رنگی، کتاب‌های رنگ‌آمیزی و در صورت امکان یک دستگاه ویدیو‌پلیر به همراه چند فیلم مورد‌علاقه آنها را به همراه داشته باشید تا سرگرم شوند.

15- والدینی که نوزاد شیرخوار دارند بهتر است برای راحتی بیشتر، صندلی‌های کنار دیواره هواپیما را انتخاب کنند و فکر صندلی‌های کنار در خروجی اضطراری را از سرشان بیرون کنند!

16- اگر صندلی شما کنار پنجره هواپیما قرار گرفته بدانید شانس به شما رو کرده است! چون با نشان دادن مناظر طبیعی و آسمان و ابرها به راحتی می‌توانید دلبندتان را سرگرم کنید.

17- اجازه دهید تا کودک کیف یا کوله پشتی مخصوص خود را برای مسافرت داشته باشد و وسایلش را حمل کند. این کار حس بزرگ بودن به او می‌دهد و باعث می‌شود رفتار بهتری داشته باشد.

18- برای جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی و گوش درد کودک، هر یک ساعت، یک لیوان آب به او بدهید. می‌توانید از اسپری ضد التهاب بینی هم برای باز شدن مجاری تنفسی در زمان بلند شدن و نشستن هواپیما استفاده کنید.

 

19- اگر برای چند هفته به مسافرت می‌روید حتما کالسکه و یا کَریِر نوزاد را با خودتان همراه داشته باشید.

20- در هنگام  مسافرت با قطار، اگر فرزندتان کمتر از 3 ماه دارد با خیال راحت می‌توانید در روز مسافرت کنید اما اگر بزرگ‌تر است شب را برای مسافرت انتخاب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 47
تاریخ : سه شنبه 05 بهمن 1395 زمان : 12:27 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

خوردنی ها و نوشیدنی های باتاثیر در بهبود تورم

باتوجه به مطالعه جدید محققان دانشگاه ایالتی جورجیا، میکس ارگانیک (رسوراترول) که عمدتاً در مواد خوراکی پیدا می شود، به توقف التهاب در انسان کمک می کند.

 به گزارش مهر رسوراترول ترکیبی طبیعی می باشد که موجب تقویت حافظه شده و به جسم انسان کمک می رساند تا بر مشکلاتی مثل سرطان روده، سرطان ریه و آلزایمر فائق آید.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 73
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395 زمان : 14:14 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

وسیله ی بازسازی ال سی دی و تعمیر برد و ic ال سی دی lG

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 52
تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 زمان : 18:10 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)


این توصیه ها را برای سفر به بیرون از کشور در نظر قرار دهید

قبل از مسافرت، تلاش بکنید اطلاعات‌تان را در باره ی جایی كه قصد دارید به آن بروید را کامل کنید

  اکثر خانواده ها قصد دارند تا به دیدن از دوستان خارجی راهی شوند و

لااقل چند روزی در کنار عزیزان شان باشند. در این بین شاید برخی از والدین هم

 تصمیم بگیرند که ازجهت دیدار با فرزندان خارج نشین راهی سفر بشوند.

گاهی این اقامت ها به مدت کوتاه محدود می شود و البته گاهی هم چندین و چند ماه ادامه می یابد و احتمال دارد که به دلیل ارتباطات طولانی تنش و دلخوری هایی پیش بیاید. از این رو اگر برای ملاقات با فرزندان یا سایر افراد خانواده در فکر سفر هستید و تجربه کافی در مورد اقامت در کشورهای خارجی ندارید، توصیه می شود که این نکات را مد نظر قرار دهید.

1.  مدت اقامت‌تان را طولانی نكنید و اگر چنین برنامه‌ای دارید، برای داشتن مسكن جداگانه اقدام كنید. اگر برای اجاره مسكن مشكل مالی دارید چاره‌ای نیست جز اینكه مدت اقامت را كوتاه‌مدت در نظر بگیرید.

2.  قبل از سفر نزد پزشك بروید و داروهای لازم را از داروخانه بگیرید چون اگر در سفر خارج از كشور دارویی را تمام كنید هیچ داروخانه‌ای بدون نسخه به شما دارو نمی‌فروشد. حتما قرص‌ها را بشمارید و كمی هم داروی اضافه‌تر همراه‌تان باشد.

3. حتما كتاب زیاد بخوانید و سعی كنید اطلاعات‌تان را در مورد كشوری كه به آن سفر كرده‌اید و بستگان‌تان در آن اقامت دارند، بالا ببرید. به اخبار روز توجه داشته باشید و در جریان تحولات و موضوعات اطراف‌تان قرار بگیرید.

4. نكات منفی و غمگین زندگی‌تان را به همراه خود به خانه دیگران نبرید. غر نزنید. خیلی اظهارنظر نكنید. برای پر كردن اوقات فراغت خاطره بنویسید.

5. گوش‌هایتان را روی خیلی از مسائل ببندید. رازهای كوچك را از این خانه به آن خانه نبرید. در مسائل خانوادگی فرزندان‌تان دخالت نكنید. حتما عروس‌ را به چشم دختر و داماد را به چشم پسرتان ببینید. از جوان‌ها توقع نداشته باشید زودتر از موعد تجربه كافی داشته باشند. قبول كنید كه دنیا تفاوت كرده است.


6. برنامه‌ای برای پیاده‌روی روزانه داشته باشید و از هوای آزاد و تازه استفاده كنید.

سفر به خارج از کشور,سفر های خارجهبر

هنکام سفر, برنامه‌ای برای پیاده‌روی روزانه داشته باشید و از هوای آزاد و تازه استفاده كنید

 
7. در صورت امكان شیك و تمیز‌تر از قبل باشید. بستگان دوست دارند شما را سرحال، مرتب و شادتر از قبل ببینند.

8. آب زیاد بنوشید چون به شادابی شما كمك می‌كند. در هر خانه‌ای پارچ آب در نزدیكی خودتان داشته باشید و آن را مورد استفاده شخصی قرار دهید.


9. در طول روز طوری برنامه‌ریزی كنید كه زیاد در دست و پای بستگان تان نباشید و خودتان برنامه‌ای مستقل ترتیب دهید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1395 زمان : 13:51 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

نکاتی که باید در باره ی تور شهر مذهبی مشهد بدانید

توصیه هایی که باید در باره ی سفربه مشهد بدانید

شهر مقدس مشهد بزرگ شهری در ناحیه شمال شرقی کشورایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد که در زمان افشاریان میانه  دولتایران می بوده. این منطقه دومین شهر پهناور  کشورایران بعد ازشهر تهران و نیز دومین شهر جهان در جذب گردشگر مذهبی به شمار می اید به همین دلیل تور مشهد ازجمله از پر طرفدارترین تورهای  دولتایران است.


تور فوق العاده مشهد مقدس:

 
شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 میلیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

در تور مشهد مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر حرم امام رضا به مکان‌های دیدنی دیگر هم رفته و از آن‌ها لذت ببرند. بسیاری از گردشگران مشهد فقط از چند جای محدود دیدن می کنند این در حالی است که مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است.

 

از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا، مسجد گوهرشاد، مسجد هفتادو دوتن، مصلی طرق، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و ... نام برد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه می باشند.


تور مشهد در چهار فصل به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. با این شرایط مسافران تور مشهد میتوانند با توجه به خواسته و شرایط در هر زمانی که می توانند با انتخاب یکی از تورهای مشهد سفری آرام و راحت داشته باشند.


جداول ذیل شامل جدیدترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی مشهد مقدس می باشد که افراد میتوانند تور مشهد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

تورهای خاص و ویژه مشهد:
تور مشهد,تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد زمینی  تور مشهد با قطار,تور مشهد,تور مشهد لحظه اخری  تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد,تور مشهد زمینی  قیمت تور مشهد,تور مشهد مقدس,تور مشهد با هواپیما  قیمت تور مشهد,تور مشهد ارزان قیمت,تور مشهد لحظه اخری

نوع تور مشهد
 


توضيحات مربوط به تور مشهد:

تور چارتری مشهد:

اصولا ”پروازهایی چارتر هستند که توسط یک ارگان، سازمان، شرکت و . . . به اجاره در بیایند و کادر آن ارگان را از مکانی به مکان دیگر به صورت پرواز چه یک طرفه و چه رفت و برگشت با قرار دادی مدت دار با یک ایرلاین انجام دهند.

 

تور لحظه آخری مشهد:

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

تور با امکانات ویژه مشهد:
تور با امکانات ویژه به توری اطلاق میگردد که در آن آژانس برگزارکننده تور علاوه بر خدمات اصلی اقدام به ارائه خدماتی ویژه در طی سفر به مسافران می نماید. امکاناتی از قبیل هتل ویژه،ترانسفر ویژه و...

* برای مشاهده قیمت های تور مشهد میتوانید بر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 72
تاریخ : پنجشنبه 11 آذر 1395 زمان : 11:57 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

آنچه که باید در مورد تور شهر مذهبی مشهد بدانید

نکاتی که می بایست در مورد سفربه مشهد بدانید

شهر مذهبی مشهد بزرگ شهری در قسمت شمال شرقی دولتایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد که در زمان افشاریان میانه  کشورایران بوده است. این منطقه دومین منطقه پهناور  کشورایران بعد ازشهر تهران و همچنین دومین منطقه دنیا در جذب توریست مذهبی به حساب می اید به همین علت تور مشهد ازجمله از پر طرفدارترین تورهای  کشورایران است.


تور فوق العاده مشهد مقدس:

 
شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 میلیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

در تور مشهد مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر حرم امام رضا به مکان‌های دیدنی دیگر هم رفته و از آن‌ها لذت ببرند. بسیاری از گردشگران مشهد فقط از چند جای محدود دیدن می کنند این در حالی است که مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است.

 

از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا، مسجد گوهرشاد، مسجد هفتادو دوتن، مصلی طرق، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و ... نام برد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه می باشند.


تور مشهد در چهار فصل به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. با این شرایط مسافران تور مشهد میتوانند با توجه به خواسته و شرایط در هر زمانی که می توانند با انتخاب یکی از تورهای مشهد سفری آرام و راحت داشته باشند.


جداول ذیل شامل جدیدترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی مشهد مقدس می باشد که افراد میتوانند تور مشهد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

تورهای خاص و ویژه مشهد:
تور مشهد,تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد زمینی  تور مشهد با قطار,تور مشهد,تور مشهد لحظه اخری  تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد,تور مشهد زمینی  قیمت تور مشهد,تور مشهد مقدس,تور مشهد با هواپیما  قیمت تور مشهد,تور مشهد ارزان قیمت,تور مشهد لحظه اخری

نوع تور مشهد
 


توضيحات مربوط به تور مشهد:

تور چارتری مشهد:

اصولا ”پروازهایی چارتر هستند که توسط یک ارگان، سازمان، شرکت و . . . به اجاره در بیایند و کادر آن ارگان را از مکانی به مکان دیگر به صورت پرواز چه یک طرفه و چه رفت و برگشت با قرار دادی مدت دار با یک ایرلاین انجام دهند.

 

تور لحظه آخری مشهد:

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

تور با امکانات ویژه مشهد:
تور با امکانات ویژه به توری اطلاق میگردد که در آن آژانس برگزارکننده تور علاوه بر خدمات اصلی اقدام به ارائه خدماتی ویژه در طی سفر به مسافران می نماید. امکاناتی از قبیل هتل ویژه،ترانسفر ویژه و...

* برای مشاهده قیمت های تور مشهد میتوانید بر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : شنبه 06 آذر 1395 زمان : 11:20 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

به چه طریق ازگوشی به شکل درست استفاده کنیم


تلفن همراه ابزاری می باشد برای فرستادن و گرفتن تماس تلفنی از طریق موج های رادیویی در پهنای

زیاد جغرافیایی. هدف از تلفن همراه یا تلفن سلولی وسیله‌ای می باشد که برای متصل شدن به شبکهٔ ت

لفن همراه استفاده می گردد. این ابزار اولین بار ازطریق شرکت آمریکایی موتورولا در زمان سهآوریل ۱۹۷۳ با جرمی حدود به یک کیلوگرم تولید شد. موبایل نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
طبق آخرین آمار جهانی (در تاریخ اول سپتامبر 2015) تعداد مشترکان تلفن همراه 7.2 میلیارد نفر برآورد شده که البته رقم واقعی افراد 4.9 میلیارد نفر است زیرا بعضی افراد بیش از چند خط و اشتراک دارند. تعداد گوشی های فروخته شده در بازه زمانی نیمه دوم سال 2015 نیز 340 میلیون دستگاه اعلام شده که 45 درصد آن را اسمارت فون ها تشکیل می دهد.[۱]

در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رود و برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند. از سیستم‌عامل‌های معروف برای تلفن همراه، می‌توان به اندروید، آی‌اواس و ویندوز فون اشاره کرد.

آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
آشنایی با رشته تعمیرات موبایل
 فراگيرترين تجهيزات بکار گرفته شده ،در عصر اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه است . با توجه به پيشرفت روزافزون تکنولوژی فراگرفتن مهارتهای لازم در بکارگيری اين وسيله کار آمد ضروری و اجتناب ناپذير است .





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 64
تاریخ : دوشنبه 01 آذر 1395 زمان : 17:56 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

دانستنی هایی در زمینه ی بلیط هواپیمــا در آخرین زمان‏


بهای تیکت چارتر در تایم های مختلف و باتوجه به موقیت چارتر کننده دگرگون می شود

 

 قصد داریم برای افرادی پیام بدهیم که چه به طور عمد و چه غیر عمد، خیلی باتاخیر قصد به خرید بلیت هواپیما می گیرند. اگر جزو این مجموعه انسان ها نیستید زیاد به خودتان نبالید. شاید همین سفر آینده تان بی اگاهی پیش بیاید و لازم باشد خیلی سریع بلیت پرواز بخرید. در بیشتر مواقع نمی توانید بلیتی را با قیمت رسمی پیدا کنید؛ چه انتظاری دارید، وقتی یک روز قبل از سفر برای خرید بلیت اقدام می کنید، طبیعی است که به راحتی نمی توانید بلیت بخرید. پس باید بروید سراغ بلیت های چارتری؛ بلیت هایی که به بلیت های ارزان قیمت شهره هستند.

 اما گاهی این حرف درست است و گاهی هم نه. می خواهیم امروز به بلیت های چارتر بپردازیم. اینکه اصلا به چه نوع بلیتی می گویند چارتر، چطور باید این بلیت ها را خرید، خرید یک بلیت چارتر در چه روزی یا چه ساعتی راحت تر است و ...

خرید بلیت های چارتر لم دارد. باید چند بار از آنها خرید کنید تا بالاخره دست تان بیاید که بهترین لحظات خرید بلیت هواپیما چه زمانی است یا اصلا باید از کدام سایت خرید کرد و چه سایت هایی را کنار گذاشت.فقط به یکی از این لم ها اشاره کنیم تا ببینید حرفه ای های عرصه خلید بلیت چارتر به چه چیزهایی توجه نمی کنند. همین را داشته باید که فقط تا دو ساعت قبل از پرواز می توانید بلیت بخرید و یک ثانیه دیر کنید، مثل دو هفته پیش که یکی از اعضای سرویس راهنمای بازار، بلیت ارزان قیمت خود را از دست داد، ناکام می مانید. بقیه این داستان را در گزارش ما از بازار بلیت چارتر هواپیما بخوانید.

چارتر را به بلیت می گویند یا هواپیما؟
بلیت چارتر توسط بعضی از شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی فروخته می شود. بعضی از آژانس های مسافرتی سالانه یا برای مدتی معین تمام یا بخشی از صندلی های بعضی مسیرهای هوایی را از شرکت های هواپیمایی اجاره می کنند و بلیت این پروازها را به مسافران آن مسیرها می فروشند.

در این حالت به این آژانس ها «چارترکننده» می گویند و به شرکت هواپیمایی (ایرلاینی) که تمام یا بخشی از صندلی های پروازش را اجاره می دهد، «چارتر شونده» می گویند. در این شرایط، بلیت را مستقیم از هواپیمایی نمی خرید، بلکه از آژانس چارتر کننده خریداری می کنید و بهای بلیت چارتر را هم نه شرکت هواپیمایی، بلکه آژانس چارتر کننده تعیین می کند.

گروهی از مسافران هوایی که به بلیت چارتر نیاز دارند
در روزها و تعطیلات عادی، معمولا مسافران، تکراری هستند. مثلا افرادی هستند که همیشه اول هفته برای کار خود به شهرستان های بزرگ می روند و چهارشنبه شب یا پنجشنبه وقتی کارشان تمام می شود به شهرستان محل زندگی خانواده خود باز می گردند. آنها مسافران همیشگی ایرلاین ها هستند. این افراد در رفت و آمد خود خیلی به مناسبت ها و تعطیلات نگاه نمی کنند.

 بنابراین تعداد سفرهای هوایی در هفته ها و روزهای عادی سال، تعداد مشخصی است اما وقتی تعطیلاتی سر می رسد و مسافران زیاد می شوند، گاهی مواقع تعداد پروازها به اندازه تعداد مسافران نیست. بنابراین کمبود بلیت پیش می آید. آژانس های گردشگری هوشیاری به خرج می دهند و بلیت های ایرلاین ها را از قبل اجاره می کنند و به مسافرانی که تازه می خواهند دو سه روز قبل از سفر خود، بلیت بخرند، می فروشند.

ایامی که بلیت گران می شود
بهای بلیت چارتر در زمان های متفاوت و بسته به شرایط چارتر کننده تغییر می کند. بعضی از مسیرهای پروازی در مناسبت ها و مقاطع زمانی خاص مثلا عید نوروز یا فصل تابستان پرتردد می شوند. نکته مهمی که درباره بلیت چارتر باید بدانید این است که فرقی نمی کند در کدام مقطع از تقویم گردشگری باشید، تحت هر شرایطی اگر پرواز چارتر خالی بماند، هزینه خالی بودن پرواز را آژانس چارتر کننده متحمل خواهد شد.

به همین دلیل هم در شرایط زمانی متفاوت، بهای چارتر تغییر می کند. گاهی اوقات هر چه به زمان پرواز نزدیک تر بوشیم، بهای بلیت چارتر پایین تر می آید. بعدا برای تان توضیح خواهیم داد که چگونه یک بلیت چارتر را با بهترین قیمت ممکن بخرید.

بلیت های چارتر, قیمت بلیت چارتر

تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند


قیمت بلیت چارتر ساعت به ساعت فرق دارد
مزیت بزرگ بلیت چارتر در متغیر بودن بهای بلیت است. آژانس ها مجبورند برای به دست آوردن هزینه های چارترشان، به هر ترتیب که شده بلیت های شان را بفروشند، به همین دلیل گاهی می توانید در فصل های کم سفر، بلیت هایی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. مثلا در اسفند ماه که بیشتر مردم مشغول تدارک دیدن برای سال جدید و تمیزکاری و خریدهای عید نوروزند، یکی از بهترین زمان ها برای بلیت چارتر کیش است. در عوض اگر تا شب عید نوروز یا شب هر تعطیلی دست دست کنید، باید بلیت چارتر را به قیمت بالایی بخرید؛ قیمتی که گاهی مواقع از قیمت رسمی آن مسیر پروازی هم بیشتر است.

تور لحظه آخری یعنی چه؟
تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند. آژانسی که پرواز یا هتل را چارتر کرده است، نمی خواهد تحت هیچ شرایطی صندلی های هواپیما یا اتاق های هتلی که اجاره کرده خالی بماند، بنابراین به اصطلاح قیمت را پایین می آورد تا مشتری ترغیب شود تور را بخرد. اتفاقا این یک معامله برد – برد است، هم چارتر کننده ضرر نمی کند و هم این که مسافر، بلیت چارتر یا تور را با هزینه بسیار مناسب پیدا می کند.

دو عیب بزرگ بلیت چارتر
برخلاف بلیت سیستمی، شما نمی توانید بلیت چارتر را به راحتی استرداد کنید یا تاریخ آن را تغییر دهید. در پروازهای چارتر یا امکان برگرداندن بلیت را ندارید یا اگر در بعضی شرایط این امکان را داشته باشید که بلیت چارتر را پس بدهید، میزان جریمه لغو کردن بلیت بسیار بالا است و گاهی معادل هزینه خود بلیت تمام می شود. یعنی مثلا اگر به هر دلیلی بلیت چارتر را لغو کنید، ممکن است آژانس تمامی پولی را که برای بلیت پرداخته اید، برای خودش نگه دارد.

دیگر این که درست است شما از آژانس، بلیت چارتر می خرید اما اگر مشکلی در پروازتان به وجود بیاید، مثلا اگر پروازتان تاخیر داشته باشد، بارتان گم شود، پروازتان لغو شود و ... مسئولیت این مشکلات بر عهده شرکت های هواپیمایی است و آژانس چارتر کننده به شما خدمات خاصی نمی دهد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 63
تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1395 زمان : 11:41 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

چگونه با گلدان های رنگارنگ اتاق خودرادل باز کنیم


بزرگترین مراکز جست وجو در دنیا حضور در طبیعت را دلیلی کارآمد در بهبود استرس، افزایش آرامش می‌شناسند و زندگی در فضای سبز را در دنیای کامپیوتری و به روز کنونی، از بهترین روش های درمان از ابتلا به مریضی‌های گوناگون برمیشمارند. همین نتایج علمی بهترین دلیل برای ماست که در این روزها وقت بیشتری را صرف نگهداری و مراقبت از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی و خانگی کنیم و بیشتر از همیشه از انرژی‌ها و فواید آن بهره‌مند شوید.

خنده را به خانه بیاورید
با قرار دادن برخی از گیاهان و گل‌های آپارتمانی که برگ‌های گرد دارند و رنگ آنها میان طیف‌های خاکستری، آبی و حتی مشکی در نوسان است، می‌توانید سلامت را به خانه بیاورید. این گل‌ها علاوه بر آنکه می‌توانند حس شادابی و نشاط را به اطرافیان خود بدهند، تاثیر زیادی در افزایش مثبت‌اندیشی افراد خانواده هم دارند. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این گیاهان وجود دارد این است که باید این گل‌ها نزدیک به پنجره و در نورگیرترین بخش خانه قرار داشته باشند تا شما بتوانيد بیشتر از فواید آنها بهره ببريد.

 

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


گل‌ها را کجا بگذارید؟
ضلع شرقی خانه بهترین فضا برای نگهداری از گیاهان و گل‌های آپارتمانی است. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی از آنجا که خورشید از مشرق طلوع می‌کند، قرار دادن گیاهان می‌تواند مناسب‌ترین مکان برای آنها باشد. به این ترتیب گیاهان نور و انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و ماندگاری بهتری خواهند داشت. ضمن آنکه با دریافت نور آفتاب، انرژی بیشتری در فضای خانه به وجود خواهند آورد که در دور کردن و از بین بردن انرژی‌های منفی و مخرب در محیط زندگی بسیار موثر است.

دیوارتان را طبیعی کنید
 انتخاب رنگ زرد، سبز یا قهوه‌ای برای ضلعی از خانه که تصمیم دارید گیاهان و گل‌های آپارتمانی را در آن نگهداری کنید از 2 نظر اهمیت دارد. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی قرار گرفتن گل‌ها و گیاهان در مجاورت این ترکیب رنگی می‌تواند هارمونی بسیار خوب و انرژی بخشی را درفضای خانه به وجود آورد. فضایی که یادآور طبیعت بکر و زیبای جنگل است و تماشای آن در طول روزهای نوروز به ویژه برای خانواده‌هایی که تصمیم به سفر ندارند و قصد دارند در این روزها در منزل استراحت کنند و به دید و بازدید با اعضای فامیل بپردازند، بسیار مسرت بخش است. توصیه ما به شما این است که تا حد امکان از رنگ سبز یا زرد برای پوشش دیوار استفاده کنید و در صورت نیاز از صندلی یا مبلمان چوبی یا پارکت‌های قهوه ای رنگ برای افزایش هارمونی و زیبایی ضلعی که گیاهان را در آن قرار می‌دهید، بهره بگیرید.

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


این گیاهان آرامتان می‌کند
استفاده از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی علاوه بر آنکه زیبایی و طراوت خانه را چند برابر می‌کند بلکه می‌تواند در پاکسازی محیط زندگی، متعادل‌سازی انرژی‌ها و افزایش اعضای خانواده کمک کند. به شرط آنکه هنگام انتخاب گل و گیاه آپارتمانی سراغ آنهایی بروید که برگ‌های گرد دارند و زاویه در گلبرگ‌ها و برگ‌های آنها کمتر دیده می‌شود. این گیاهان هم زیباتر هستند و هم در مقایسه با برگ‌های نوک تیز و پرزاویه اثرگذاری بیشتری بر محیط و متعادل سازی انرژی‌ها دارند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 72
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 9:47 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

 کوچکترین دیتا پروژکتور جیبی تولید شد

کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی و باتوانایی جابجایی دنیا با وزن ۳۰۷ گرم ازطریق شرکت تایوانی تولید شد.

به گفته مهر، ویدئوپروژکتور جیبی ZenBeam E۱ با بهره مندی از رابط HDMI/MHL و طراحی بسیار کوچک خود، وفق کلی با همه دستگاهها و توانایی جابجایی را برای تمامی کسانی که نیاز به نشان دادن تصویر در بهدهای خیلی بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 52
تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1395 زمان : 9:43 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 6


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 11
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 38
باردید دیروز : 10
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 428
بازدید سال : 4,193
بازدید کلی : 30,857

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به کانادا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکوراسیون و دکور اتاق خواب و... در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج, تشریفات مجالس ,آتلیه و غیره ارائه میشود.