به سایت آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

استفاده منحصر به فردازنور دردکوراسیوناتاق

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است.

نورپردازی و استفاده از لوستر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و استفاده بسیار زیبا از لوستر در طراحی داخلی منزل سبب ایجاد جذابیت در طراحی فضای داخلی منزل میشود. براي نورپردازي دکوراسيون داخلي خانه راه هاي سريع و ارزان هست که مي‌تواند به شما کمک کند تا با نورپردازي فضاي خانه خود را بيش از پيش آرامش‌بخش کنيد تمرکز همه اين روش‌ها بر افزودن عمق و جذابيت ديد بيشتر به دکوراسيون خانه است به گونه‌اي که افرادي که از خانه شما ديدن مي‌کنند لذت ببريد و به آرامش برسيد. اگر بخواهيد نور زيادي در فضاي اتاق تان داشته باشيد،بهتر است از لوستري استفاده کنيد که لامپ هاي آن رو به پايين باشد .با اين همه ، ممکن است از لامپ هاي هالوژن براي نورپردازي موضعي بهره بگيريد و لوستر در اتاق شما فقط جنبه تزييني داشته باشد؛ در اين صورت لوستري ظريف با چند لامپ شمعي کفايت خواهد کرد.لوستر هاي کريستال يا برنزي با شيوه چيدمان کلاسيک همخواني دارند و در اتاق هايي که با مبلمان سنتي آراسته شده اند، به خوبي مي توان از آن ها استفاده کرد.

لوسترهاي برنجين، يا طلايي که اصطلاحا آب طلا داده شده اند ،نمايي با شکوه دارند و به لوازم اتاق جلوه اي چند برابر مي دهند . به همين دليل ،در اتاق هاي پذيرايي کاربرد مي يابند. لوستر هاي پارچه اي، حصيري ، وبلورين به شکل گوي ،براي اتاق هاي خواب مناسب اند و اگر رنگ هاي گوناگون داشته باشند، نور رنگين را در اتاق پخش کرده ، محيطي شاعرانه به وجود مي آورند.

براي همه کليدهاي برق در نورپردازي‌هاي کلي (سقفي) از ديمر استفاده کنيد. نور سقفي اتاق، زماني که قصد استراحت يا ديدن فيلم را داريم مي‌تواند بسيار تند و آزاردهنده باشد. پس با استفاده از از ديمر به جاي کليدهاي برق سنتي، با چرخاندن آنها به آساني ميزان و شدت نور را متناسب با شرايط مختلف تنظيم کنيد. براي نمونه هنگام مطالعه يا برگزاري ميهماني‌ها از نور بيشتر و هنگام استراحت يا تماشاي فيلم از شدت نور کمتري استفاده کنيد. استفاده از ديمر همچنين مي‌تواند هزينه ماهيانه مصرف برق شما را کاهش دهد و کمک کند تا به صورت بهينه از انرژي استفاده کنيد.

 سرويس بهداشتي يکي از مکان‌هاي بسيار مناسب براي استفاده از چراغ‌هاي تزئيني است زيرا با کمک اين چراغ‌هاي به اندازه زيادي بر زيبايي و لطافت دکوراسيون اين فضا افزوده مي‌شود (فراموش نکنيد که بايد دور از آب نصب شوند).

لوسترها مي توانند تعريف کننده يک فضا باشند، مثلا در بالاي بيشتر ميزهاي غذاخوري حتما يک لوستر قرار مي گيرد که به تعريف محدوده ي فضايي و متفاوت بودن از ساير فضاهاي داخلي خانه تاکيد مي کند. معمولا چون بيشتر ميزهاي غذاخوري دايره اي شکل هستند. بهتر است که اوسترهايي که انتخاب مي کنيد هم دايره اي شکل باشند.

براي فضاهاي ديگري مانند بالاي کانتر يا همان اپن آشپزخانه هم مي توان لوستر هايي که معمولا به اسم آويزهاي خطي شناخته مي شوند استفاده کرد. اين آويزها کل فضاي اپن شما را روشن مي کنند و به آن حال و هوايي متفاوت مي دهند.

اجسام بازتاب دهنده نور ، مانند لوازم شيشه اي و آينه اي ، يا فلزي يا سطوح صيقلي و براق ، نه تنها نور فريبنده اي به اتاق مي افزايند ، بلکه به نور محيط نيز انرژي ونيرويي مضاعف مي دهند و به اين ترتيب سبب مي شوند تمام فضا درخشان تر و با روح تر به نظر آيد . از اين رو ، خوب است بر روي اين گونه وسايل ، آباژورهايي با کلاهک هاي رنگين قرار دهيد تا بازتابي از نور درخشان و رنگارنگ در گوشه اي از اتاق يا راهرو به دست آوريد.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ,
بازدید : 54
تاریخ : یکشنبه 21 شهریور 1395 زمان : 10:15 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 11
آمار کاربران
افراد آنلاین : 20
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 110
باردید دیروز : 13
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 176
بازدید سال : 5,042
بازدید کلی : 31,706

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به کانادا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکوراسیون و دکور اتاق خواب و... در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج, تشریفات مجالس ,آتلیه و غیره ارائه میشود.