به سایت آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

طراحی سایت ریسپانسیو به خاطر موبایل پارت 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه مهم استراتژی های شما به منظور اینترنت مارکتینگ است ، طراحی یک پایگاه اینترنتی که قابل روئیت در موبایل باشد بسیار پسندیده خواهد بود . امروزه مقدار فروش موبایل نسبت به فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت از طریق موبایل نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین علت داشتن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در موبایل قابل دیدن باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق تلفن های همراه برابر با تعداد بازدیدهای سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق سیستم های شخصی بالاتر رود .

تحقیقات نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت وصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق بازدیدکنندگان دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به جهت نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد وب سایتی هستند که در هنگام نمایش در موبایل هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود هم ، کمک شایانی نمائیم ، همچنین میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : طراحی سایت واکنش گرا , ساخت سایت ریسپانسیو ,
بازدید : 44
تاریخ : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 زمان : 18:39 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 11
آمار کاربران
افراد آنلاین : 13
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 69
باردید دیروز : 8
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 427
بازدید ماه : 427
بازدید سال : 5,293
بازدید کلی : 31,957

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به کانادا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکوراسیون و دکور اتاق خواب و... در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج, تشریفات مجالس ,آتلیه و غیره ارائه میشود.